openingsweek Flaine

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flaine

Flaine opent zaterdag 11 december maar de rest van het skigebied Grand Massif pas een week later. Volgens de VVV zullen er een aantal liften geopend zijn maar ze kunnen niet aangeven hoeveel. Heeft iemand ervaring met de openingsweek in Flaine in vorige jaren?

@HarryK geen ervaring in de openingsweek maar wel in de week erna, ik denk dat ze zoveel mogelijk open willen hebben, maar dat normaal zo vroeg in het seizoen nog niet kan. Echter door de dumps van afgelopen weken zal er best veel open zijn. Hou de website en socials van Flaine en Grand Massif in de gaten, daar zijn ze actief op en staat veel info. Er is ook een grand massif app waar ook op zal staan wat en wel en niet open is, maar ik verwacht een hoop! Wijzelf gaan 1 januari en hopen op dezelfde condities!

@NiekBakker :Inmiddels geboekt, we gaan het zien vanaf zaterdag wat er open is. Had de app inmiddels ook gespot en daar geven ze aan dat in het weekend er ook pistes bij Les Carros open zijn, hopelijk verbinden ze pistes Flaine en Les Carros wel met elkaar. Maar het blijven Fransen, je weet het nooit, hahaha

*bericht bewerkt door HarryK op 08 dec 2021 11:53

Flaine- Les Carroz : gaat niet open dit WE
Morillon -Flaine : pré-ouverture dit WE

bron / site Grand-Massif

Born to run. B.S.

Flaine- Les Carroz : gaat niet open dit WE
Morillon -Flaine : pré-ouverture dit WE

bron / site Grand-Massif

dan58 op 08 dec 2021 18:16

ik weet niet welke Grand-Massif site jij hebt, maar volgens deze site toch wel: https://www.grand-massif.com/en/opening/

*bericht bewerkt door HarryK op 08 dec 2021 18:39

@HarryK Kijk bij "meteo et ouverture " en sorry wanneer ik fout ben, ik wilde maar helpen.

Born to run. B.S.

null

Plaats een reactie