Skimaatje(s) gezocht

Beste leden

Ik ben Adri en ik wil skiën.
Na meer dan 10 jaar niet op de piste te hebben gestaan wil ik de draad terug opnemen.
Maar na zoveel jaar heb ik het lastig om mensen te vinden in m’n omgeving die ook diezelfde passie voelen. Ik zoek dus mensen die met mij mee willen naar gebieden over heel Europa.

Ik was een redelijk goeie skiër (zei hij heel bescheiden) en dat ben ik eigenlijk nog altijd.
Ik beschik over een comfortabele auto die ons kan vervoeren.
Maar evengoed nemen we het openbaar vervoer, ik sta voor alles open…

Verder hou ik van lekker eten en goed drinken, een ware bourgondiër dus.

Mocht dit je wat lijken en wil je verder kennis maken, laat gerust iets achter.

Thanks!

Kijk eens op onze website. Ski Hollandgroep.com.
Geen groepsvorming. We hebben nu nog 1 plaats beschikbaar, vertrek 23/1/22 naar het Berner Oberland in Zwtiserland.

Dag Adri,

Ik ben een vrouw van 48 en nog op zoek naar een skimaatje om in december te gaan skien.
Heb je nog een plaatsje vrij in je auto?

Groetjes,
Annelies

Kleine update

Ik ga van 05/02 tot 12/02 naar Zell am See met de trein.
Helaas op dit moment alleen maar wie weet dat iemand ook graag die kant op wil, zeker met de recente sneeuwval en het relatief weinige volk is het nu of nooit…

Mocht iemand zich aangesproken voelen, er is nog plaats in het hotel.

Hi Adri,

Leuk dat je naar Zell am See gaat, altijd goed om er zelf op uit te gaan en te kijken of er anderen aanhaken!
Herkenbaar verhaal in je beginpost. Heb interesse, ben midden 30, alleen heb zelf totaal geen ervaring met de trein op wintersport te gaan. Hoe is jouw ervaring daarin? Ben benieuwd!
Cheers Alex

Hi Adri,

Leuk dat je naar Zell am See gaat, altijd goed om er zelf op uit te gaan en te kijken of er anderen aanhaken!
Herkenbaar verhaal in je beginpost. Heb interesse, ben midden 30, alleen heb zelf totaal geen ervaring met de trein op wintersport te gaan. Hoe is jouw ervaring daarin? Ben benieuwd!
Cheers Alex

danceaxel op 24 jan 2022 13:31

Hallo Alex, bedankt voor je berichtje.
Ik stuur je een PM met wat meer info.

Plaats een reactie