Hestra en SnoSeal

Allen,

ik heb mezelf getrakteerd op een setje mooie Hestra’s 3 finger Mittens… hier wil ik lang gebruik van kunnen maken dus heb er ook een potje “vet” (SnoSeal) bij gekocht. Nu zie ik echter in het volgende filmpje van Hestra zelf dat SnoSeal juist vermeden moet worden omdat het de naden op zou kunnen lossen (https://www.youtube.com/watch?v=zbSKlsM34as)

iemand ervaring met SnoSeal en Hestra? Het potje zit nog dicht en kan nog retour, dus dan koop ik een potje Hestra Balm… dank!

De balm van Hestra is top maar leer wordt wel donkerer en kan vlekken krijgen. Bij de handschoenen zit normaal ook een klein tubetje wat je na een tijdje kan gebruiken.

*bericht bewerkt door GerritA op 09 dec 2021 00:07

Het sneeuwt altijd in mijn hoofd....

De vraag was vooral of SnoSeal kwaad kan op Hestra… of dat het een slimme marketing truc is…

Marketing, want Hestra heeft liever zelf de inkomsten van de verkoop van hun eigen merk balm dan dat dat naar Snosneal gaat. Ik heb van beide potjes en gebruik ze allebei. Alle naden zitten er gewoon nog in, dus geen problemen op dat vlak :)

Marketing, want Hestra heeft liever zelf de inkomsten van de verkoop van hun eigen merk balm dan dat dat naar Snosneal gaat. Ik heb van beide potjes en gebruik ze allebei. Alle naden zitten er gewoon nog in, dus geen problemen op dat vlak :)

Marijnt op 10 dec 2021 12:20

prima… dan gaan we het er gewoon opsmeren…:-)

Plaats een reactie