wie heeft een plaatsje vrij in de auto?

Goeie morgen,

Nu de meeste touroperators omwille van corona geen busreizen aanbieden, zou ik graag willen meerijden met iemand die met de auto gaat skien. Is er iemand die nog vertrekt in december?
Ik een een dame van 48.

Groetjes,
Annelies

Ik rij 10 januari pas naar het Zillertal

JMW

Winterliner biedt buspendels aan naar de wintersport vanaf 17 december. Wellicht een optie?

Goeie morgen,

Nu de meeste touroperators omwille van corona geen busreizen aanbieden, zou ik graag willen meerijden met iemand die met de auto gaat skien. Is er iemand die nog vertrekt in december?
Ik een een dame van 48.

Groetjes,
Annelies

skigezin123 op 12 dec 2021 11:10

wanneer wilde u gaan en waarheen? oostenrijk is vrij groot

Ik rij 10 januari pas naar het Zillertal

Joet op 12 dec 2021 11:19

Dag Joet,
Ik kan helaas enkel in december, in januari kan ik geen verlof krijgen.

Groetjes,
Annelies

Winterliner biedt buspendels aan naar de wintersport vanaf 17 december. Wellicht een optie?

SkiZuid op 12 dec 2021 12:22

Hartelijk dank voor de tip!
Groetjes,
Annelies

Goeie morgen,

Nu de meeste touroperators omwille van corona geen busreizen aanbieden, zou ik graag willen meerijden met iemand die met de auto gaat skien. Is er iemand die nog vertrekt in december?
Ik een een dame van 48.

Groetjes,
Annelies

skigezin123 op 12 dec 2021 11:10

wanneer wilde u gaan en waarheen? oostenrijk is vrij groot

franky82 op 12 dec 2021 12:31

Dag Franky,
Ik kan enkel in december gaan.

Groetjes,
Annelies

Goeie morgen,

Nu de meeste touroperators omwille van corona geen busreizen aanbieden, zou ik graag willen meerijden met iemand die met de auto gaat skien. Is er iemand die nog vertrekt in december?
Ik een een dame van 48.

Groetjes,
Annelies

skigezin123 op 12 dec 2021 11:10

wanneer wilde u gaan en waarheen? oostenrijk is vrij groot

franky82 op 12 dec 2021 12:31

Dag Franky,
Ik kan enkel in december gaan.

Groetjes,
Annelies

skigezin123 op 12 dec 2021 14:09

wij gaan zaterdag ochtend naar oosterijk met 2 personen maar is het de bedoeling dat u alleen een lift heeft of ook samem op vakantie? dat is beetje onduidelijk.

Dag Franky,

In eerste instantie is het de bedoeling om een lift te krijgen naar een wintersportgebied. Maar als het leuk is samen en beide partijen hebben hierin interesse of hebben eenzelfde wens, dan sta ik er zeker voor open om samen te skien. Maar hoeft niet per se, enkel indien je het zelf ook leuk vindt.

Groetjes,
Annelies

Naar waar ga je precies en wanneer keer je terug? je kan me ook via mail bereiken op 1vliegendearend@gmail.com
Dan geef ik je via mail mijn tel . nr

Groetjes,
Annelies

Er stond iets op Wepowder.nl ook van iemand die ruimte had om nog iemand mee te nemen. Check daar eventueel ook even.

Edwin van Riel

Misschien is blablacar of een andere soortgelijke site met gedeeld reizen een optie om te checken

Fun Lovin' Skier

dank je wel Edwin en fun lovin skier voor jullie tips!

groetjes,
Annelies

Vraag anders eens op facebook bij “rit naar de sneeuw”

Dank je wel Bennie, supertip!

Groetjes,
Annelies

Zag in die Facebookgroep dat iemand zaterdag naar Kaprun rijdt vanuit midden Nederland, en iemand die op 23 december weer terugrijdt vanuit Kaprun naar Limburg.

Plaats een reactie