Gratis: Clip voor je ski / snowboard helm.

We hebben het allemaal wel meegekregen, we moeten een mondkapje dragen in de liften. Op het forum kwam ik al wat mensen tegen die een clip hadden ontworpen maar ik kon nergens een gratis download vinden voor het ontwerp ;) Dus bij deze!

3D printen is het beste met PETG/PLA. Zorg voor een hoge infill, dat maakt hem stevig :)

Aanpassingen t.o.v. andere moddelen:

  • Oplossing van los komen van object (geen lijm nodig).
  • Beter buigbaar in de hoeken voor meer kracht
  • Pijl op het object wat het makkelijk maakt om te zien hoe om die moet

Download: https://www.thingiverse.com/thing:5165544

Niet mogelijk om te printen? Voor 4 euro kan ik ze voor je printen. (met verzending) (of iemand anders op het forum vragen :) )
SolidWorks kan ik op verzoek naar je sturen (pb)

null

null

*bericht bewerkt door SkiLiefHebberTwente op 15 dec 2021 20:28

Thanks! Deze passen uitstekend. Eenmaal over de strap geschoven zitten ze goed vast.

Aftellen maar!

Oh, top . Kan ik ook wat bij je bestellen? Ik heb zelf geen 3 D printer. We vertrekken 25 december. Zou ik het voor die tijd nog binnen kunnen krijgen?

Sorry, stuur wel een PB

Thanks! Deze passen uitstekend. Eenmaal over de strap geschoven zitten ze goed vast.

Matthieu op 17 dec 2021 14:08

Bedankt! De eerste keer er op zetten is wat lastig ;) Maar dan zit die wel.

*bericht bewerkt door SkiLiefHebberTwente op 17 dec 2021 14:29

Hoi, de link werkt niet bij mij, doe ik iets fout

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Op de PB’s zijn inmiddels veranderd :)

Ook heb ik de prijzen aangepast,

4 euro voor elke eerste set, elke opvolgende is 2 euro extra.
@HansRussens gemaakt naar GrabCAD:
https://grabcad.com/library/mouth-mask-clip-for-ski-helmet-1…

*bericht bewerkt door SkiLiefHebberTwente op 19 dec 2021 10:24

Dank je😊

Ik heb je een PB gestuurd :)

Hoi, de link werkt niet bij mij, doe ik iets fout

HansRussens op 19 dec 2021 09:00

De “download all files” link op de website werkt inderdaad niet. Maar via deze link kan je de STL file wel downloaden: https://www.thingiverse.com/thing:5165544/files

Dankjewel! Ik ga ze gelijk printen voor de hele familie

Hoi, de link werkt niet bij mij, doe ik iets fout

HansRussens op 19 dec 2021 09:00

De “download all files” link op de website werkt inderdaad niet. Maar via deze link kan je de STL file wel downloaden: https://www.thingiverse.com/thing:5165544/files

Timmy op 19 dec 2021 14:11

Bedankt! Thingiverse doet soms vreemd :(

PB gestuurd, zelf helaas geen 3D printer. :-(

PB gestuurd, zelf helaas geen 3D printer. :-(

PaulP op 20 dec 2021 15:35

Geantwoord.

Er zijn wat meer bestellingen binnengekomen van verwacht. Ik ga mijn best doen om ze voor morgen 15:00 in de brievenbus te krijgen. (Alle orders die geplaatst zijn tot nu toe).

Heb je nog je nog plek voor een bestelling van 6 setjes? Ik stuur je een pb.

PB gestuurd, zelf helaas geen 3D printer. :-(

PaulP op 20 dec 2021 15:35

Geantwoord.

Er zijn wat meer bestellingen binnengekomen van verwacht. Ik ga mijn best doen om ze voor morgen 15:00 in de brievenbus te krijgen. (Alle orders die geplaatst zijn tot nu toe).

SkiLiefHebberTwente op 20 dec 2021 16:41

Dankzij Oostenrijk geen haast… :)

En neem er maar 1… Want zonder was ik na 2 dagen het helemaal beu (helm af, bril af, handschoenen uit). (Knoopje er op genaaid met setjes uit de SPAR als snelle fix)

Op dit moment ben ik al vertrokken richting Oostenrijk. De afgelopen bestellingen zijn allemaal verzonden.

Vanaf 3 Januari ben ik weer terug.

Goed bezig.

Aangezien Skiliefhebbertwente nu op vakantie is, kun je mij ook een PB sturen. Heb nog wat clipjes op voorraad.

Ik heb de clipjes van Jacco (SkiLiefhebberTwente) ontvangen, ze werken perfect en zitten mooi stevig aan mijn helm.

Ik ben een zeer tevreden klant!

Paul

*bericht bewerkt door PaulP op 25 dec 2021 09:14

Heel creatief, kan dit enkel aanmoedigen!!
veel succes, pm gestuurd

Truc om ze makkelijker te monteren, cocktailprikker er tussenin klemmen bij montage.

Het werkt fantastisch! Ik ben er erg blij mee

Nog maar een keer…

Zelf ook nog voor de nieuwe regels in gingen naar Oostenrijk toe gesneld. Ondertussen weer terug.

Ik was dit hele topic vergeten totdat ik in Oostenrijk bij de winkel clipjes gekocht had. Denk dat je mijn bestelling nog niet had afgemaakt. Anders kan je ze vast nog wel aan anderen kwijt.

NachtBroeder / Roel

Wat een tof initiatief! Ik zou ze graag willen kopen maar twijfel nog een beetje. Woon zelf in Italië en wij gaan 15 januari skiën in Italië met mijn ouders die in NL wonen. Maar die hebben nog niet geboekt ivm oplopende corona gevallen. Dussss, opsturen naar mn ouders of niet? Ik denk er nog even over na :)

Op de PB’s zijn inmiddels veranderd :)

Ook heb ik de prijzen aangepast,

4 euro voor elke eerste set, elke opvolgende is 2 euro extra.
@HansRussens gemaakt naar GrabCAD:
https://grabcad.com/library/mouth-mask-clip-for-ski-helmet-1…

SkiLiefHebberTwente op 19 dec 2021 10:24

Heb je een PM gestuurd!

Ik kwam je ontwerp per toeval tegen op Thingiverse, thanks voor het maken en delen!
Wintersport volgende week gaat nog niet door maar ze liggen bij de spullen voor de voorjaarsvakantie.

Goedemiddag allemaal!

Inmiddels ben ik terug, ik heb in de tussentijd ontzettend veel berichtjes gekregen op het clipje dat mijn inbox van Wintersport.nl vastgelopen is en ik bijna geen berichten meer kan lezen. Ik heb geprobeerd op iedereen te antwoorden, indien dat niet gelukt is mijn excuus hiervoor. Zodra ik iemand aanklik verspringt hij naar een andere persoon.

De productie is weer gestart en er worden 24/7 clipjes gemaakt. Alle bestellingen die vandaag/morgen gedaan worden zullen a.s. Donderdag verzonden worden.

Mocht je een bestelling willen plaatsen dan kan dat via de inbox (nieuwe berichten kan ik wel lezen).

Waarom staat er eigenlijk in de topic-titel “gratis” terwijl het toch duidelijk een verkoopsartikel is?

Nu ja. 🤷‍♂️

Bla, bla, bla.

Je mag het ontwerp gratis gebruiken, staat een tekening bij. Maar ik heb geen 3 D printer dus was hij ook bereid om het te printen. Tegen kosten uiteraard.

Plaats een reactie