Gratis: Clip voor je ski / snowboard helm.

Pb gestuurd!! (nog een keer gedaan!)

Pb gedaan

Waarom staat er eigenlijk in de topic-titel “gratis” terwijl het toch duidelijk een verkoopsartikel is?

Nu ja. 🤷‍♂️

bartvwg op 04 jan 2022 17:22

Dat Klopt zoals Nancy het zegt. Er zijn nergens “gratis” modellen beschikbaar om een clip te kunnen printen voor je helm. :) Mijn intensie is dan ook niet de verkoop van de clips. Echter is de vraag naar de clips zo dusdanig toegenomen dat ik mensen ondersteun met het printen zonder een oog op winst te leggen. Ik vraag de materiaalprijs + stroomprijs + 0,50 voor de moeite (en slijtage) ;) Het aanpassen van de topic naam is niet meer mogelijk na 30 minuten van plaatsing.

Pb gestuurd!! (nog een keer gedaan!)

KarinWH_ op 04 jan 2022 18:04

Pb gedaan

LisaL op 04 jan 2022 18:38

Inmiddels verwerkt! Zullen morgen verzonden worden :)

*bericht bewerkt door SkiLiefHebberTwente op 04 jan 2022 23:11

Inmiddels mijn bestelling ontvangen en in gebruik genomen. Het is ven prutsen om ze aan je helm te maken en uit te vinden wat een handige plek is (bij mij aan t achterste bandje), daarna werkt het prima. Blij mee.

Handig! Ik blijf me verbazen over welke oplossingen er tegenwoordig “uit een 3D printer komen rollen”

Ik heb een vriend van me gevraagd er een paar te printen. Bedankt voor het delen!

PB gestuurd :)

PB gestuurd!!

Vandaag de clips binnengekregen. Bedankt!
Het werkt perfect. Op naar een fijne vakantie!

Bedankt! De clipjes zijn binnen, nu alleen nog maar vertrekken!

Vandaag de clips binnengekregen. Bedankt!
Het werkt perfect. Op naar een fijne vakantie!

KarinWH_ op 06 jan 2022 18:46

Bedankt! De clipjes zijn binnen, nu alleen nog maar vertrekken!

Chiel_NBA op 06 jan 2022 22:06

Goed om te horen! Alvast veel plezier gewenst :)

Clipjes ontvangen, mooie kwaliteit en zitten er mooi strak op👍

Gewoon uit interesse, met welk toestel maak je ze? Speciale benodigdheden? Makkelijk in gebruik?

Ook ik heb de clipjes mogen ontvangen, veel dank! Ze zijn stevig en lijken goed te zitten. Nu nog testen in de praktijk!

Vandaag voor het eerst gebruikt. Ze werken prima😊

Vandaag de clips gebruikt. Werkt super! Zag ze bij de Intersport in Oostenrijk liggen voor €10,-. ;)

Aftellen maar!

Pb gestuurd :-)

Gewoon uit interesse, met welk toestel maak je ze? Speciale benodigdheden? Makkelijk in gebruik?

dJaco op 08 jan 2022 02:32

Ik heb ze niet voor anderen geprint, alleen voor mezelf, maar ik heb ze met een Creality Ender 2 geprint, met als materiaal PLA. Ging prima.

Gewoon uit interesse, met welk toestel maak je ze? Speciale benodigdheden? Makkelijk in gebruik?

dJaco op 08 jan 2022 02:32

Ik heb ze niet voor anderen geprint, alleen voor mezelf, maar ik heb ze met een Creality Ender 2 geprint, met als materiaal PLA. Ging prima.

Robert7 op 09 jan 2022 14:58

Klopt! Ik print ze zelf met een Snapmaker A350. Ik gebruik Tough PLA (van Ultimaker) omdat deze net wat beter reageerde op de ijskast temperatuur ;) Maar PETG zou ook goed moeten gaan.

Op de PB’s zijn inmiddels veranderd :)

Ook heb ik de prijzen aangepast,

4 euro voor elke eerste set, elke opvolgende is 2 euro extra.
@HansRussens gemaakt naar GrabCAD:
https://grabcad.com/library/mouth-mask-clip-for-ski-helmet-1…

SkiLiefHebberTwente op 19 dec 2021 10:24

Ik zou er wel graag 3 bestellen en heb u een pb gestuurd.

*bericht bewerkt door Jackie07 op 10 jan 2022 19:02

Clipjes zijn vandaag binnen gekomen. Na een beetje gepruts zitten ze goed om de straps. Nog even wachten en dan kijken hoe ze bevallen. Bedankt!

Vandaag ontvangen, zitten goed vast. Erg blij mee, nu nog testen op de piste!

Ik heb de clipjes heel snel binnen gekregen na bestellen.
Ze zijn prima geschikt.
Wel even een gepriegel om ze te bevestigen.
Doen jullie ze aan het voorste bandje of aan het onderste? Ik moet bij bevestiging aan het voorste bandje het elastiek van het mondkapje inkorten anders zit het te los.
Bedankt!!

Heb je een PB gestuurd en geld overgemaakt.

Pb :-)

Pb gedaan

Ik heb de clipjes heel snel binnen gekregen na bestellen.
Ze zijn prima geschikt.
Wel even een gepriegel om ze te bevestigen.
Doen jullie ze aan het voorste bandje of aan het onderste? Ik moet bij bevestiging aan het voorste bandje het elastiek van het mondkapje inkorten anders zit het te los.
Bedankt!!

Jackie07 op 16 jan 2022 08:32

De achterste band werkt het beste :) anders klein knoopje leggen in je mondkapje

De rest wordt zo snel mogelijk behandeld :D. Bedankt voor de goede reviews ;)

Ik heb de clipjes heel snel binnen gekregen na bestellen.
Ze zijn prima geschikt.
Wel even een gepriegel om ze te bevestigen.
Doen jullie ze aan het voorste bandje of aan het onderste? Ik moet bij bevestiging aan het voorste bandje het elastiek van het mondkapje inkorten anders zit het te los.
Bedankt!!

Jackie07 op 16 jan 2022 08:32

Wij waren met 8 personen, bij elke helm was het anders. Maar het paste bij iedereen. Heb je een voorste en achterste bandje, dan is het achterste bandje handiger. Sommige deden bij het voorste bandje een knoopje in het mondkapje. Maar verbazingwekkend hoe snel iedereen het steeds op en af had.

Waar kan ik die clips bestellen, ik heb 3 paar nodig?
Gaarne bericht aan : jefmona13@gmail.com

*bericht bewerkt door Jefmona13 op 18 jan 2022 15:18

Afgelopen week heb ik ze ook gebruikt, mondkapjes aan de ene kant vastgeknoopt, aan de andere kant aan het clipje.

Plaats een reactie