Sneeuwkettingen kopen, waar last minute?

Hi allen,
Ik vertrek maandag avond/nacht voor een paar korte daagjes op de skiis in de sneeuw, maar ik realiseerde me vandaag dat ik nog geen sneeuwkettingen heb voor mijn auto. Heeft iemand een idee waar ik die zo kan kopen, alle winkels zijn natuurlijk dicht wat de situatie erg lastig maakt, en online bestellen is niet meer op tijd. Zou het makkelijker te zijn deze in duitsland te kopen ondwerweg? Ik ben niet echt bekend in duitsland dus heb geen idee wat voor winkel ik dan zou moeten zijn…

Edit: Ik heb bandenmaan 195/55R16

*bericht bewerkt door Barbarossa op 19 dec 2021 14:00

Niet de beste kettingen maar beter iets dam niets, click en collect via de gamma. Voorraad per winkel zichtbaar. Check anders ook even het skikettingen uitwisseltopic bij de buren vanwepowder. https://wepowder.com/nl/forum/topic/108380

Is misschien wat te vinden bij jou in de buurt. Anders hier even je bandenmaat vermelden, heeft vast nog wel iemand wat liggen

Marktplaats staan ook altijd wat setjes. en inderdaad als je je bandenmaat hier neerzet heeft er misschien iemand wel een setje voor je liggen.

Je zou even bij de Makro kunnen kijken tot 17 u.
Moet je wel een pasje hebben of er eentje lenen.

Ik heb jammer genoeg geen Makro pas, nog dat iemand ken met eentje… Maar marktplaast en WePowder zijn goede suggesties heb direct wat berichtjes verstuurd!

Is een veel te koop staande maat op marktplaats. Moet voor jou in de buurt te vinden zijn.

Voor die maat heb ik nog wel een setje liggen mocht het niet lukken. Omgeving haarlem

Bedankt voor het aanbod! Marktplaats had inderdaad goede opties en heb daar goedkoop een mooi setje nog in de verpakking kunnen vinden!

Plaats een reactie