Verbeterd ontwerp: Clip voor bevestigen mondkapje aan ski snowboard helm

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Ik heb het ontwerp van de mondkap bevestigings clips iets aangepast na opmerkingen in het eerdere topic (https://www.wintersport.nl/forum/topic/525714). Hierin heb ik ook wat ideeën van SkiLiefHebberTwente zijn ontwerp verwerkt, uiteraard met zijn goedkeuring! Omdat ik het originele topic niet meer aan kan passen maak ik er even een nieuwe voor aan.

Ze zijn wederom leverbaar in zowel zwart als wit, maar de witte zijn wat fotogenieker, dus die staan op de meeste foto’s.

null
null

null

null

null

null
null

Met het nieuwe ontwerp zit de strap nu beter opgesloten en valt hij er zeker niet vanaf. Zie ook deze foto waar ik de helm op til aan de clip! Ik kon er zelfs mee schudden en nog viel de helm er niet af:

null

Ook schuift hij minder snel over de strap omhoog en omlaag. Waardoor ze na een afdaling nog op oor-hoogte zitten. Hier ook weer gedemonstreerd door de helm op te tillen aan de clip:

null

Monteren is een beetje lastiger geworden, maar je schuift ze er nog steeds op de zelfde manier op.
Als ze eenmaal zitten trekt een mondkapje ze iedere keer weer strak op hun plek en schuiven ze er zeker niet vanaf.

null

De prijzen zijn hetzelfde gebleven:
(allemaal inclusief verzenden naar Nederland, voor verzenden naar België komt er €4 bij)

1 set: €5
Iedere volgende set naar hetzelfde adres: €3

Aanbiedingen:
10 sets voor €25
20 sets voor €50

Bij aantallen boven de 20 sets a.u.b. even contact opnemen voor prijzen en levertijden.

Tenzij anders afgesproken wordt alles wat voor 15:00 besteld en betaald is de zelfde dag nog verzonden. Ik verzend per briefpost, dus er is geen track and trace. Er is tot halverwege januari vanwege de kerstdagen en de lockdown enorme drukte voorspeld bij postNL, kijk er dus niet vreemd van op als ze wat langer onderweg zijn in deze periode!

Bestellen kan door mij een Privébericht te sturen (klik op mijn gebruikersnaam en dan rechtsboven op “Stuur Privébericht”) met je adres en de gewenste aantallen. Ik zal dan zorgen dat je de juiste informatie krijgt voor de betaling en zodra dat voldaan is gaan ze z.s.m. op de post!

Beske op 21 dec 2021 11:18

Ik heb de mijne binnen! Snelle service (24h), nogmaals bedankt.

Ik heb een pb gestuurd hoop snel van je horen.

Alle pb’s zijn weer beantwoord en alle bestellingen de deur uit!

@beske

Pb gestuurd

Clips zijn binnen helemaal top !
Op naar Oostenrijk !

De clips werken perfect! Onderstaand een foto

null

De clips werken perfect! Onderstaand een foto

null

Wouter1983 op 06 jan 2022 20:31

Super foto, veel plezier daar!!

Ik heb interesse in 4 zwarte sets . (Verzending België)

Ik heb je een PB gestuurd.
Wil graag 2 zwarte setjes bestellen

Alle PB’s zijn weer beantwoord!

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Ik heb het ontwerp van de mondkap bevestigings clips iets aangepast na opmerkingen in het eerdere topic (https://www.wintersport.nl/forum/topic/525714). Hierin heb ik ook wat ideeën van SkiLiefHebberTwente zijn ontwerp verwerkt, uiteraard met zijn goedkeuring! Omdat ik het originele topic niet meer aan kan passen maak ik er even een nieuwe voor aan.

Ze zijn wederom leverbaar in zowel zwart als wit, maar de witte zijn wat fotogenieker, dus die staan op de meeste foto’s.

null
null

null

null

null

null
null

Met het nieuwe ontwerp zit de strap nu beter opgesloten en valt hij er zeker niet vanaf. Zie ook deze foto waar ik de helm op til aan de clip! Ik kon er zelfs mee schudden en nog viel de helm er niet af:

null

Ook schuift hij minder snel over de strap omhoog en omlaag. Waardoor ze na een afdaling nog op oor-hoogte zitten. Hier ook weer gedemonstreerd door de helm op te tillen aan de clip:

null

Monteren is een beetje lastiger geworden, maar je schuift ze er nog steeds op de zelfde manier op.
Als ze eenmaal zitten trekt een mondkapje ze iedere keer weer strak op hun plek en schuiven ze er zeker niet vanaf.

null

De prijzen zijn hetzelfde gebleven:
(allemaal inclusief verzenden naar Nederland, voor verzenden naar België komt er €4 bij)

1 set: €5
Iedere volgende set naar hetzelfde adres: €3

Aanbiedingen:
10 sets voor €25
20 sets voor €50

Bij aantallen boven de 20 sets a.u.b. even contact opnemen voor prijzen en levertijden.

Tenzij anders afgesproken wordt alles wat voor 15:00 besteld en betaald is de zelfde dag nog verzonden. Ik verzend per briefpost, dus er is geen track and trace. Er is tot halverwege januari vanwege de kerstdagen en de lockdown enorme drukte voorspeld bij postNL, kijk er dus niet vreemd van op als ze wat langer onderweg zijn in deze periode!

Bestellen kan door mij een Privébericht te sturen (klik op mijn gebruikersnaam en dan rechtsboven op “Stuur Privébericht”) met je adres en de gewenste aantallen. Ik zal dan zorgen dat je de juiste informatie krijgt voor de betaling en zodra dat voldaan is gaan ze z.s.m. op de post!

Beske op 21 dec 2021 11:18

Beste Beske,

Lijkt me handig. Ik heb je een PB gestuurd.
Groetjes, barbara

Beste Beske,
Super oplossing lijkt mij.
Inmiddels een PB naar jou gestuurd.

Groetjes Frans

PB’s weer beantwoord!

Om gelijk even de meest gestelde vraag te beantwoorden: ja er is voldoende voorraad, zowel wit als zwart!

PB gestuurd en inmiddels reactie en betaald, lekker snel, fijn.

Buff met filter lijkt me heel me heel wat handiger om te skien. Inmiddels aangeschaft bij Duivensteijn, met 5 extra filters.

Hen48

Een mooie oplossing maar wil dit ook even kwijt.
De BUFF Filter tube is ook toegestaan. https://www.buff.com/nl_nl/buff-filter-tube-graphite-htr.htm…
Geen gedoe met een los masker wat je telkens op en af moet zetten en dan vervolgens weer een Buff of een sjaal.
Het is maar een tip

Tonruijs op 28 dec 2021 21:37

Ziet er idd ook top uit, maar in Oostenrijk zijn ze wel streng op FFP2 (zeker in gondels, ervaren in december) en aan een buff kunnen ze niet zien of jij er een filtertje in hebt. Het ziet er dus niet uit, maar dan maar gewoon dat ffp2 ding op en net de clipjes van Bas besteld :)

Work less || Board more

Na 2 dagen skiën in Brixen ik Thale zijn alledrie de skiërs hier superblij met de clipjes van Bas!
En eigenlijk vind ik zo’n FFP2 best comfortabel om een groot deel van de dag op te houden, zeker als ze dus niet aan je een hangen. Toen de sneeuw vanmiddag horizontaal langskwam voelde ik niks prikken in mijn gezicht, dat is met een afzakkende col wel anders.

Hoi,
Heb een PB gestuurd.

Na 2 dagen skiën in Brixen ik Thale zijn alledrie de skiërs hier superblij met de clipjes van Bas!
En eigenlijk vind ik zo’n FFP2 best comfortabel om een groot deel van de dag op te houden, zeker als ze dus niet aan je een hangen. Toen de sneeuw vanmiddag horizontaal langskwam voelde ik niks prikken in mijn gezicht, dat is met een afzakkende col wel anders.

EvelineB op 10 jan 2022 20:11

Goed om te horen!

Inmiddels heel wat setjes verkocht en nog geen enkele gehoord die er niet tevreden over was :)
Ook veel mensen die nog een tweede/derde/vierde keer bestellen voor familie/vrienden/reisgenoten.

Hoi,
Heb een PB gestuurd.

Grace op 11 jan 2022 01:05

PB’s zijn weer beantwoord!

Vanaf aanstaande vrijdag (14 januari) tot en met zaterdag 22 januari ben ik ze zelf uittesten in de sneeuw.

Alles wat donderdag 13 januari voor 15:00 besteld en betaald is gaat nog op de post voordat ik vertrek. Alles wat daarna binnen komt gaat pas na mijn vakantie op de post! Ook zal ik in die tijd optimaal genieten van mijn wintersportvakantie en dus even geen berichten beantwoorden.

Vanaf 22 januari sta ik weer voor jullie klaar! :)

*bericht bewerkt door Beske op 11 jan 2022 17:00

Hoi,
zojuist een PB gestuurd.

Ik heb ook een bestelling geplaatst. Het was toch een beetje onhandig met dat filter aan de straps van de helm geknoopt afgelopen kerstvakantie. Hopelijk werkt dit beter.

Bergen + Sneeuw = ❤

PB gestuurd, hopelijk nog op tijd

Ik heb ook nog een PB gestuurd. Hoor graag wat mogelijk is :)

En nog een PB, hopelijk lukt het nog?
Dank alvast!

*bericht bewerkt door ankiepankie op 13 jan 2022 12:03

Alle PB’s zijn weer beantwoord, en gaan allemaal vanmiddag nog op de post!

Alle PB’s zijn weer beantwoord, en gaan allemaal vanmiddag nog op de post!

Beske op 13 jan 2022 12:41

Nog net vóór 1500 een pb. 😅👌

Snow!

En ook die gaan nog op de post!

En dat was voorlopig even de laatste bestelling! Ik ga lekker richting het Kleinwalsertal morgenochtend, de 22e ben ik weer terug en verwerk ik weer bestellingen!

Alles wat vanaf nu dus binnenkomt kan maandag 24 januari pas op de post!

Plaats een reactie