Ski Game/App op smartphone waarmee je prijzen kan winnen

Hey iedereen,

Ik weet niet of jullie het al gezien hebben maar K2 heeft een Game / App gelanceerd om hun ski’s te promoten en waarmee prijzen te winnen zijn elke week en maandlelijks.
Elke week geven ze een rugzak weg (random) en op het einde van de maand geven ze aan de 3 hoogste scores Ski’s naar keuze voor plaats 1, Skischoenen voor plaats 2 en een helm voor plaats 3 weg.
Er zijn 2 ranglijsten dus dubbel zoveel kan om iets te winnen.
Ik probeer al een tijdje de hoogste score te halen maar het lukt me niet misschien kunnen jullie me helpen of ik jullie?
Als je begint zeker de tutorial eens bekijken zal duidelijker worden zo.
Ik heb ondervonden dat de tijd zo klein mogelijk moet zijn en de disruption tijd zo hoog mogelijk (zie foto) Ook maakt het niet uit welke skiër je kiest en welke gsm je hebt.

null

Meer info vind je hier https://disruptioncupgame.com/
Dit is geen advertentie voor die genen die het hun afvragen, ik zou gewoon graag de top 3 halen :).
Alvast bedankt,

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 24 dec 2021 14:48: verhuisd naar de stube

Hey,
Ziet er leuk uit ga het eens bekijken.
Misschien leuk voor de kids die in quarantaine zitten.

*bericht bewerkt door Peter_Van_den_Broeke op 23 dec 2021 15:05

Met vriendelijke groet Peter

Dat is een hoge score dat je haalt dat lukt me nog niet, heb je de boost code al gebruikt?

Amai zo een hoge score haal ik niet, boostcode? neen heb ik niet?
Welke weg neem je?

Met vriendelijke groet Peter

Voor de boostcode moest ik naar de winkel staat op een paar skis, kan het je doorsturen.
De weg die ik neem is altijd zo links mogelijk en dan die 3 icoontjes meenemen en de D.
Veel succes!

Mag je naar mij ook eens sturen, Ik ga proberen de ski’s te winnen ;)

heb het zo een paar keer geprobeerd lukt me niet om boven de 15000 te komen.
Hopen op de rugzak deze week.
Veel succes nog allemaal!

Met vriendelijke groet Peter

ja niet simpel, ook in disruption na het vangen van de 3 verschillende icoontjes?

Plaats een reactie