Goedkoop naar Oostenrijk tussen kerst en oud en nieuw?

Misschien erg flauw maar: kunnen we nu last-minute dumpprijzen verwachten voor wintersport in Oostenrijk deze kerst vakantie? En zo ja, waar te vinden
Ik vraag dit voor een vriend…….

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 23 dec 2021 23:31

Een van de drukste weken van het jaar, er komen nog genoeg NL-ers, Belgen, Oostblokkers en de Duitsers komen ook massaal. Denk dat je geen dumpprijzen gaat vinden.

In Oostenrijk? Dumpprijzen? 😂
Laat me wat weten. 🙂

Bla, bla, bla.

Ik zou rondmailen, er is echt veel beschikbaar denk ik. In Schoppernau waar ik vandaag vertrok in het hotel volgende weer één appartement bezet ipv de 5 die ze er hebben…

Zal van de regio afhangen. In Gerlos/Westendorf/Flachau zal wel het nodige vrij komen, maar uiteindelijk zijn het de Duitsers die echt massaal komen en die mogen nog gewoon :). De vraag is of het echt goedkoper gaat worden; ik denk het niet. In die zin zijn lastminutes een beetje een achterhaald concept.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Er is momenteel genoeg vrij in Oostenrijk, de meeste zijn blij met iedere boeking.
Probeer het eens bij de tourismeburos in de kleinere plaatsen, vraag hun welk pension om een boeking verlegen zit.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Ik snap dat er wel wat ruimte zit tussen de hoofdprijs en een weggeefprijs, maar die ondernemers in Oostenrijk zijn het gehele vorige seizoen dicht geweest. Moet je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Of geeft het soms ook een goed gevoel om een ander wat te gunnen?

Misschien erg flauw maar: kunnen we nu last-minute dumpprijzen verwachten voor wintersport in Oostenrijk deze kerst vakantie? En zo ja, waar te vinden
Ik vraag dit voor een vriend…….

Leonard_ op 23 dec 2021 19:26

Deze zijn wat mij betreft echt heel laag in prijs (en dit heeft niks met een Oostenrijkse ondernemer maar een probleem van de tour operator te maken): https://www.sunweb.nl. Veel VVVs vind je sinds kort ook in de zoekmachine op www.wintersport.nl/accommodatie

*bericht bewerkt door BenB op 24 dec 2021 09:12

Ik ben blind voor mijn eigen schrijffouten ;-)

Ik snap dat er wel wat ruimte zit tussen de hoofdprijs en een weggeefprijs, maar die ondernemers in Oostenrijk zijn het gehele vorige seizoen dicht geweest. Moet je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Of geeft het soms ook een goed gevoel om een ander wat te gunnen?

rcpk op 24 dec 2021 08:53

Helemaal mee eens!

Ik heb nog wel iets heel moois in de aanbieding in Haus im Ennstal. 3 slaapkamers, met Sauna en Jacuzzi. Vertrek 2 januari. Nu voor half geld. Heb er een apart topic voor aangemaakt.

Plaats een reactie