Herstelbewijs voor Oostenrijk

De uitslag is van maart 2021.

Waar zie je binnen de NL herstelbewijzen die benodigde gegevens staan? Ik zie alleen de volgende gegevens:

Gegevens
Initialen:
Geboortedag:
Geldig vanaf:
Geldig tot:

Ik mis onder andere de uitslag, maar ook dat het een PCR test betrof etc. Dit is volgens mij wel een vereiste.

MarsMuziek op 27 dec 2021 15:23

Hier inloggen met DIGID, vragen om een herstelbewijs en daarna op details klikken. Daarna een Print-Screen en de benodigde informatie kun je uitprinten :)
https://coronacheck.nl/nl/print/

BatMuts op 27 dec 2021 15:30

Printscreen lukt niet op je telefoon.
Dat is beveiligd.

Jackie07 op 05 jan 2022 10:55

Ik neem aan dat je wel een computer tot je beschikking hebt? Foto maken met een andere telefoon?

De uitslag is van maart 2021.

Waar zie je binnen de NL herstelbewijzen die benodigde gegevens staan? Ik zie alleen de volgende gegevens:

Gegevens
Initialen:
Geboortedag:
Geldig vanaf:
Geldig tot:

Ik mis onder andere de uitslag, maar ook dat het een PCR test betrof etc. Dit is volgens mij wel een vereiste.

MarsMuziek op 27 dec 2021 15:23

Hier inloggen met DIGID, vragen om een herstelbewijs en daarna op details klikken. Daarna een Print-Screen en de benodigde informatie kun je uitprinten :)
https://coronacheck.nl/nl/print/

BatMuts op 27 dec 2021 15:30

Printscreen lukt niet op je telefoon.
Dat is beveiligd.

Jackie07 op 05 jan 2022 10:55

Ik neem aan dat je wel een computer tot je beschikking hebt? Foto maken met een andere telefoon?

BatMuts op 05 jan 2022 11:47

Ja, heb het nu via de browser gedaan. Printscreen lukt maar er staat geen jaartal bij😅 Ik laat het los.

De uitslag is van maart 2021.

Waar zie je binnen de NL herstelbewijzen die benodigde gegevens staan? Ik zie alleen de volgende gegevens:

Gegevens
Initialen:
Geboortedag:
Geldig vanaf:
Geldig tot:

Ik mis onder andere de uitslag, maar ook dat het een PCR test betrof etc. Dit is volgens mij wel een vereiste.

MarsMuziek op 27 dec 2021 15:23

Hier inloggen met DIGID, vragen om een herstelbewijs en daarna op details klikken. Daarna een Print-Screen en de benodigde informatie kun je uitprinten :)
https://coronacheck.nl/nl/print/

BatMuts op 27 dec 2021 15:30

Printscreen lukt niet op je telefoon.
Dat is beveiligd.

Jackie07 op 05 jan 2022 10:55

Ik neem aan dat je wel een computer tot je beschikking hebt? Foto maken met een andere telefoon?

BatMuts op 05 jan 2022 11:47

Ja, heb het nu via de browser gedaan. Printscreen lukt maar er staat geen jaartal bij😅 Ik laat het los.

Jackie07 op 05 jan 2022 12:39

Wel een dag volgens mij, daar kun je in combinatie met de datum wel zien welk jaar het was. :)

Ah. Dat is een goeie. Dankjewel voor het meedenken! 😊

@jackie07 @marsmuziek @batmuts @ivohers of iemand anders met reeks hersteld+vaccinatie±vaccinatie:
Is het gelukt met de print(screen) van het herstelbewijs + twee vaccinaties om een skipas te krijgen? En daarna door eventuele controles te komen?

De uitslag is van maart 2021.

Waar zie je binnen de NL herstelbewijzen die benodigde gegevens staan? Ik zie alleen de volgende gegevens:

Gegevens
Initialen:
Geboortedag:
Geldig vanaf:
Geldig tot:

Ik mis onder andere de uitslag, maar ook dat het een PCR test betrof etc. Dit is volgens mij wel een vereiste.

MarsMuziek op 27 dec 2021 15:23

Hier inloggen met DIGID, vragen om een herstelbewijs en daarna op details klikken. Daarna een Print-Screen en de benodigde informatie kun je uitprinten :)
https://coronacheck.nl/nl/print/

BatMuts op 27 dec 2021 15:30

Printscreen lukt niet op je telefoon.
Dat is beveiligd.

Jackie07 op 05 jan 2022 10:55

Ik neem aan dat je wel een computer tot je beschikking hebt? Foto maken met een andere telefoon?

BatMuts op 05 jan 2022 11:47

Ja, heb het nu via de browser gedaan. Printscreen lukt maar er staat geen jaartal bij😅 Ik laat het los.

Jackie07 op 05 jan 2022 12:39 [@jackie07](/profiel/jackie07) [@marsmuziek](/profiel/marsmuziek) [@batmuts](/profiel/batmuts) [@ivohers](/profiel/ivohers) of iemand anders met reeks hersteld+vaccinatie±vaccinatie: Is het gelukt met de print(screen) van het herstelbewijs + twee vaccinaties om een skipas te krijgen? En daarna door eventuele controles te komen?

Wij hebben namelijk hetzelfde en gaan 18 feb heen.

@Jay_eL Zonder problemen overal een groen vinkje met herstelbewijs + 2 vaccinaties. Ook al was het herstelbewijs internationaal niet meer geldig (meer dan 1 jaar geleden). Volgens mij geldt nu ook overal 2g zonder boosterverplichting.

@Jay_eL Zonder problemen overal een groen vinkje met herstelbewijs + 2 vaccinaties. Ook al was het herstelbewijs internationaal niet meer geldig (meer dan 1 jaar geleden). Volgens mij geldt nu ook overal 2g zonder boosterverplichting.

BatMuts op 25 jan 2022 09:19

Goed om te horen. Idd het beleid is nu aangepast.
In welk gebied zat jij?

Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat je een herstel bewijs kan ophalen? wij zitten met de volgende situatie.

Volgende week zaterdag gaan wij naar oosterijk en nu is 1 iemand van ons gezelschap vandaag positief getest. zijn vrouw is nog niet positief getest dus blijft of negatief of moet snel volgen.

Wie kan mij vertellen wanneer je een herstelbewijs kan ophalen in de app? of kan je hem op papier mee nemen?

Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat je een herstel bewijs kan ophalen? wij zitten met de volgende situatie.

Volgende week zaterdag gaan wij naar oosterijk en nu is 1 iemand van ons gezelschap vandaag positief getest. zijn vrouw is nog niet positief getest dus blijft of negatief of moet snel volgen.

Wie kan mij vertellen wanneer je een herstelbewijs kan ophalen in de app? of kan je hem op papier mee nemen?

Triesje op 25 jan 2022 15:42

Zodra je de uitslag van de GGD hebt, kun je volgens mij deze in de app ophalen. Hij is dan alleen NIET actief.
Bij mij persoonlijk zat daar 11 dagen tussen. (15 december positief, 26 december actief)

In Oostenrijk is je herstelbewijs 14 dagen na je positieve test geldig.

Je herstelbewijs wordt idd actief in Nederland na 11 dagen.
Ik kan de mijne echter niet ophalen in de app, volgens de GGD vanwege een bug in de app.

Je herstelbewijs wordt idd actief in Nederland na 11 dagen.
Ik kan de mijne echter niet ophalen in de app, volgens de GGD vanwege een bug in de app.

Suuski op 26 jan 2022 11:39

En wat doen zij daaraan???
Hier het probleem dat er corona is geweest met kerst. Wachten al tijd op herstelbewijs, en nu kan de ggd zelf alleen nog de positieve uitslag zien, maar er staat niks meer in mijn uitslagen.
Bellen mailen niemand weet hoe of wat. En we gaan zondag avond weg!!! Ben er al 3 weken mee bezig…

Iemand de gouden tip!!

GGD gaat mij een mail sturen met een pdf waarin mijn herstelbewijs staat plus een instructie om die in de app te zetten, maar daar gaan ze wel maximaal 10 werkdagen voor nodig hebben.
Mogelijk ook komt er een update van de app waarin dit is gefixt. Gelukkig gaan wij pas met de krokus. Man heeft zijn herstelbewijs wel.
Als je zondag al gaat begint de tijd wel te dringen.

*bericht bewerkt door Suuski op 26 jan 2022 19:06

GGD gaat mij een mail sturen met een pdf waarin mijn herstelbewijs staat plus een instructie om die in de app te zetten, maar daar gaan ze wel maximaal 10 werkdagen voor nodig hebben.
Mogelijk ook komt er een update van de app waarin dit is gefixt. Gelukkig gaan wij pas met de krokus, maar man en kinds moeten ook hun herstelbewijs nog.
Als je zondag al gaat begint de tijd wel te dringen.

Suuski op 26 jan 2022 19:01

Ok…de 10 dgn zijn vrijdag voorbij. Maar de ggd snapt zelf ook niet waarom de resultaten ook niet meer te zien zijn.
Bij jullie wel?
Zwager heeft precies hetzelfde, beide getest op zelfde tijd zelfde locatie. Achter elkaar aan zeg maar…

GGD gaat mij een mail sturen met een pdf waarin mijn herstelbewijs staat plus een instructie om die in de app te zetten, maar daar gaan ze wel maximaal 10 werkdagen voor nodig hebben.
Mogelijk ook komt er een update van de app waarin dit is gefixt. Gelukkig gaan wij pas met de krokus, maar man en kinds moeten ook hun herstelbewijs nog.
Als je zondag al gaat begint de tijd wel te dringen.

Suuski op 26 jan 2022 19:01

Ok…de 10 dgn zijn vrijdag voorbij. Maar de ggd snapt zelf ook niet waarom de resultaten ook niet meer te zien zijn.
Bij jullie wel?
Zwager heeft precies hetzelfde, beide getest op zelfde tijd zelfde locatie. Achter elkaar aan zeg maar…

cw26 op 26 jan 2022 19:06 Ik kan via coronatest.nl al mijn resultaten nog zien (Ook die van mijn eerdere tests de afgelopen 2 jaar) , en de dame die ik aan de telefoon had van de GGD kon ook alles correct zien.

ok
Dan is jullie situatie dus ook weer anders… ggd dame kon het zien… alleen zijn wij het dus niet meer staan…
Heel vreemd allemaal… maar wel stress ervan

GGD gaat mij een mail sturen met een pdf waarin mijn herstelbewijs staat plus een instructie om die in de app te zetten, maar daar gaan ze wel maximaal 10 werkdagen voor nodig hebben.

Mogelijk ook komt er een update van de app waarin dit is gefixt. Gelukkig gaan wij pas met de krokus, maar man en kinds moeten ook hun herstelbewijs nog.
Als je zondag al gaat begint de tijd wel te dringen.

Suuski op 26 jan 2022 19:01

Ok…de 10 dgn zijn vrijdag voorbij. Maar de ggd snapt zelf ook niet waarom de resultaten ook niet meer te zien zijn.
Bij jullie wel?
Zwager heeft precies hetzelfde, beide getest op zelfde tijd zelfde locatie. Achter elkaar aan zeg maar…

cw26 op 26 jan 2022 19:06 Ik kan via coronatest.nl al mijn resultaten nog zien (Ook die van mijn eerdere tests de afgelopen 2 jaar) , en de dame die ik aan de telefoon had van de GGD kon ook alles correct zien.
Suuski op 26 jan 2022 19:20

Plaats een reactie