Kei tof🥶

Op FB is dit een enorme rage om groepen te hebben genaamd kei tof die dan in dorpen/steden steentjes verstoppen op hele moeilijke plekken en dan is het de bedoeling dat andere deze dan gaan zoeken en weer op een andere moeilijke plek terug leggen enz.

Nu probeer ik dat spel ook eens in LA NORMA😍☃️ van de grond te krijgen en heb vandaag een eerste steen gelegd, niet op een moeilijke onvindbare plek en ook niet z’n miezerig klein steentje wat je snel zal missen🥶

null

LA NORMA😍☃️

Goed te zien dat je hem op een goed zichtbare, maar toch ook veilige plek hebt neergelegd. Dat wil nog wel eens anders zijn.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Maar ja, dan gaat er natuurlijk een snowboarden op zitten, met zo’n wijde broek.
Kei weer onvindbaar.

@Shane. Waar baseer je op dat die steen op een veilige plek ligt. Je verwacht dit obstakel toch niet midden op de piste. Wat als er iemand, met de laag staande zon in het gezicht, schade aan materiaal of lijf en leden oploopt. Of doe ik nu aan doemdenken? Trouwens @Piefke, met je liefde voor bepaalde skimerken, waar ski je momenteel op. Of heb ik iets gemist.

Hen48

Ik neig toch meer naar deze miezerige variant. Breken veel mensen de nek niet over en laat ik achter op zichtbare plaatsen in La Clusaz :)

null

*bericht bewerkt door Loesch83 op 03 jan 2022 06:23

@Shane. Waar baseer je op dat die steen op een veilige plek ligt. Je verwacht dit obstakel toch niet midden op de piste. Wat als er iemand, met de laag staande zon in het gezicht, schade aan materiaal of lijf en leden oploopt. Of doe ik nu aan doemdenken? Trouwens @Piefke, met je liefde voor bepaalde skimerken, waar ski je momenteel op. Of heb ik iets gemist.

Hulst op 02 jan 2022 23:21

Blijf het mooi vinden als mensen niet tussen de regels door kunnen lezen (zowel openingspost als Shane- sarcasme). Toch best moeilijk soms lijkt me?

@ Loesch: die zijn echt heel leuk gemaakt, dan tover je een lach op mijn gezicht mocht ik er één vinden👍

*bericht bewerkt door Amelm op 03 jan 2022 07:51

Mrt die 3 had ik het kunnen weten. Het was al laat. Normaal lig ik dan in bed.

Hen48

Da’s dan de 1 ste keer voor 2022 dat @Hulst er in trapt, sorry , er over valt… 😁😉

Born to run. B.S.

Ik heb dit jaren geleden ook gedaan in Val Thorens.
Die werd wel vrij snel ontdekt helaas

null

Disturbing the peace since 1975

@Supergrover je had hem wel effe kunnen inkleuren hé.😁

Born to run. B.S.

Het was te verwachten. Nummer 4 van het stel @dan58 voegt zich in de rij. Opgezet spel. Om Herman Kuyphof aan te halen, “zijn we er toch weet ingetuind”.

Hen48

@amelm leuk om te horen, dat is t idee :)

Waar is@Piefke gebleven? Wie een kei legt voor een ander, struikelt er zelf over? Ik heb je nog een vraagje gesteld.

Hen48

@Hulst ik ben druk met de keien aan het stoeien !
Had er vandaag net weer 1 geplaatst ging er een paar tellen later al een Wingman mee aan de haal…😉

Om dan geheel off topic je vraag te beantwoorden: nog steeds de gouwe ouwe Salomon X-drives 8.0FS en de bekritiseerde Atomic’s S9.
Wil eigenlijk de X-Drives wel gaan omwisselen naar een echte all-mountain maar nog geen idee welke.

Ps: van laag staande zon kun je in LA NORMA😍☃️ geen last hebben want daar schijnt nooit de zon🥶

LA NORMA😍☃️

@Loesch83 die sneeuwpoppen zijn kei leuk🤩

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie