Aangeboden, Skipas les 3 vallées 12-01 t/m 15-12

Wegens een blessure zijn we helaas met een persoon minder, waardoor we nu een Skipas over hebben.

Deze is geldig van 12 januari 2022 tot en met 15 januari 2022

De Skipas is geldig in het hele gebied van Les 3 vallées. Bij voorkeur op te halen ergens in Meribel!

Oorspronkelijke prijs €260,-, voor een goed bod over te nemen!

Evt ook nog skihuur + schoenen voor 1 persoon over te nemen.

*bericht bewerkt door Patricski op 11 jan 2022 17:50

Periode correct, bijna een jaar?

Edwin van Riel

Periode correct, bijna een jaar?

evr66 op 11 jan 2022 17:49

Sorry! Foutje. Geldig van 12 januari 2022 tot en met 15 januari 2022

Bij blessure’s kan je toch gewoon naar de kassa om je geld terug te krijgen?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Is hij al gebruikt of nog niet?

Is hij al gebruikt of nog niet?

DrPhil op 11 jan 2022 18:19

Is nog niet gebruikt! Is net opgehaald bij de receptie van ons appartement. Helaas kunnen we het niet retourneren omdat het niet geldt als een echte blessure zonder doktersverklaring.

Bij de receptie? Meegeboekt met je appartement?

Bij de receptie? Meegeboekt met je appartement?

DrPhil op 11 jan 2022 18:24

Niet bij het appartement meegeboekt, maar hebben later (vorige week) gebeld of zij skipassen en skihuur voor ons konden regelen.

Sorry, maar ik heb mijn bedenkingen bij je verhaal. Het is niet gebruikelijk dat de receptie je skihuur regelt en een doktersverklaring is in dit geval zeer lonend, en normaliter ook niet veel moeite. Voor een meegeboekte skipas heeft dat allemaal geen nut.
Maar misschien is mijn scepsis volkomen onterecht.

Sorry, maar ik heb mijn bedenkingen bij je verhaal. Het is niet gebruikelijk dat de receptie je skihuur regelt en een doktersverklaring is in dit geval zeer lonend, en normaliter ook niet veel moeite. Voor een meegeboekte skipas heeft dat allemaal geen nut.
Maar misschien is mijn scepsis volkomen onterecht.

DrPhil op 11 jan 2022 18:38

Ik had het ook nog niet eerder gezien zo, maar mijn vader heeft het zo geregeld. We gaan morgen beneden ook nog even vragen of er wat geregeld kan worden, maar wilde voor de zekerheid even kijken of iemand via deze weg interesse had.

Wat bedoel je precies met ‘voor een meegeboekte skipas heeft dit geen nut’? Zijn deze niet overdraagbaar?

Plaats een reactie