In welk skidorp nog beetje gezelligheid qua 'zittende apres-ski'?

Over twee weken gaan we met een clubje van zes vrienden naar Oostenrijk (of evt. Frankrijk). We weten dat er geen apres-ski is, maar dat er wel veel tenten met krukken/tafels toch iets gezelligs van weten te maken. Een biertje met beetje achtergrondmuziek is al niet verkeerd.

Wie is er pas terug en ‘ervaringsdeskundige’? ;-) Waar moeten we zijn? En waar vooral niet?

Ik hoor het heel erg graag!

Saalbach Hinterglemm, Gerlos, Mayrhofen? Kenners?

Eventueel Serfaus-Fiss-Ladis?

*bericht bewerkt door BartVB op 13 jan 2022 10:56

Wij vertrekken vanavond naar Gerlos, ik zal je ergens dit weekend laten weten hoe het bevallen is.

Ik geloof dat de CinCin open gaat vanaf de 21e.

Wij vertrekken vanavond naar Gerlos, ik zal je ergens dit weekend laten weten hoe het bevallen is.

Ik geloof dat de CinCin open gaat vanaf de 21e.

Thehenk op 13 jan 2022 10:53

Graag Henk! CinCin is maar klein, wellicht daarnaast ook nog wat andere tenten. Maar hoor het graag!

Vorige week een paar dagen met vrienden Saalbach-Hinterglemm aangedaan voor 3 avonden en 3 avonden Ellmau. De apres-ski was anders maar erg gezellig na een skidag. In Hinterglemm overigens tot driemaal toe gecontroleerd in de horeca door lokale overheden op QR-code. Over drie weken weer naar Hinterglemm met vrienden. Veel plezier!

Wij hebben afgelopen 5 dagen in ellmau gezeten waarvan 4 dagen bij de ellmauer hex, prima te doen alleen toen een paar Duitsers op de tafel gingen dansen keek de eigenaar wat paniekerig. Fabels was dicht ivm een Corona besmetting

@bartvb

Het valt mij qua apres ski niks tegen, op de berg is het terassen met wat muziek, in het dorp is het ook best gezellig.

Niet hossen, muziek staat niet hard, maar kunt prima zittend wat drinken en in sommige tentjes gaat het tot na 12 door.

@bartvb

Het valt mij qua apres ski niks tegen, op de berg is het terassen met wat muziek, in het dorp is het ook best gezellig.

Niet hossen, muziek staat niet hard, maar kunt prima zittend wat drinken en in sommige tentjes gaat het tot na 12 door.

Thehenk op 16 jan 2022 11:15

Merci Henk!

Plaats een reactie