Horeca in Serfaus-Fiss-Ladis?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis en Serfaus

Is iemand recent geweest? Kunnen we ergens zittend op een kruk, met een klein muziekje, wel een lekker biertje drinken op wat plekken?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 23 jan 2022 16:47

2 weken geleden geweest (vakantieweek). Ik weet niet hoe het nu / aankomende week zit, maar bij zowel de Patschi als bij Georgi’s in Serfaus kon je binnen zittend apres skien. De muziek stond nog best hard en het is er zeker gezellig. Hexenalm in Fiss ook geopend, daar was het buiten nog wel gezellig, binnen een beetje een doods.

*bericht bewerkt door Kaiserwetter op 13 jan 2022 13:21

De Hexenalm in Fiss is momenteel (helaas) gesloten!

Ik zit er nu. Zowel op de pistes als in de dorpen is een deel dicht vanwege Corona besmettingen onder personeel. Maar dit kan natuurlijk met de dag veranderen.

Iemand hier momenteel in Fiss en kan meer vertellen over sluiting Hexenalm? Ga zaterdag die kant op en hoop toch wel heel erg daar op 't grote terras lekker bier te drinken al dan niet met muziekje. Website en social media zwijgen in alle talen. DANK!

null

*bericht bewerkt door Mausy op 16 jan 2022 19:20

Hexenalm was gisteren en vandaag gewoon open en goed druk bezocht.

Ik heb geen specifiek bericht over de Hexenalm.
Maar sowieso goed om in je achterhoofd te houden dat door de snelle Omikron verspreiding het vaker voor kan komen dat bedrijven (deels) hun deuren dicht moeten doen of het niet op hun normale niveau kan werken omdat er op dat moment te veel mogelijke besmettingen zijn (en mensen moeten testen en/of in quarantaine moeten).

Iemand hier momenteel in Fiss en kan meer vertellen over sluiting Hexenalm? Ga zaterdag die kant op en hoop toch wel heel erg daar op 't grote terras lekker bier te drinken al dan niet met muziekje. Website en social media zwijgen in alle talen. DANK!

null

Mausy op 16 jan 2022 19:20

Hexenalm was gisteren en vandaag gewoon open en goed druk bezocht.

marklit op 17 jan 2022 00:12

Hoi! Los van de Hexenalm, Patschi en Georgi’s wel een beetje ambiance daar? Hoe is het in het dal, in de dorpen zelf?

Het is er rustig gezellig maar niet de uitbundigheid van twee jaar geleden. Muziek staat zachter mensen zitten allemaal maar wel lekker skieen!

Ja alle cafés en restaurants zijn open in serfaus Apreski idd zitten maar wel met muziek anders maar zeker prima .

Ja alle cafés en restaurants zijn open in serfaus Apreski idd zitten maar wel met muziek anders maar zeker prima .

Rudi100 op 19 jan 2022 07:27

Goed om te horen Rudi! Ook nog enigszins op inloop? Of voor cafe in de rij? En restaurants (tijdig) reserveren of? Wij zijn met zessen… Benieuwd hoe e.e.a. gaat lopen!

De Patschi en George pub in Serfaus waren 2 week geleden nog erg gezellig! Zeker in de Patschi vrij losjes met hoorbare muziek.

null
null

Hexenalm is gewoon open.

null
null

Hexenalm is gewoon open.

mcsr60 op 22 jan 2022 22:09

Beetje gezellig daar?
Is in de avond met een groepje ergens eten beetje te doen? Of lastig/reserveren?

Net terug uit Fiss en vond het reuze meevallen qua après-ski in de Hexenalm 🥳 Vergeet even alle uitbundige leutigheid van 2 jaar geleden, maar er was een stuk meer vertier dan ik had gedacht: binnen werd gedoogd dat je mocht stáán met een groepje mensen, zonder mondkapje (werd sowieso amper op gehandhaafd), muziek was hoorbaar aanwezig, ik zag zelfs een enkel klein dansje en de bediening was snel & attent. Er waren elke middag vanaf ca. 17u00 een kleine honderd man binnen schat ik, en buiten op het terras minstens het dubbele.

*bericht bewerkt door Mausy op 29 jan 2022 15:18

Is in de avond met een groepje ergens eten beetje te doen? Of lastig/reserveren?

Dat is zeker te doen. Zat gister nog met 10 man in Marent Alm (voorheen Dorfsalm) te eten. Wel even vantevoren (online) reserveren inderdaad. Het was niet druk, maar met een groep zomaar ergens op de bonnefooi binnenlopen op prime time en denken dat je dan aan kan schuiven, is ìets te optimistisch.

null

*bericht bewerkt door Mausy op 29 jan 2022 15:27

Plaats een reactie