Welke gripwalk zolen voor Rossignol Alltrack 90 2019?

Ik wil voor mijn Rossignol Alltrack 90 (model 2019) gripwalk zolen aanschaffen. Nu kan ik kiezen tussen Gripwalk Soles No Archpad of Gripwalk Soles Archpad, maar ik kan nergens vinden wat het verschil is en welke dus zouden passen op mijn schoenen. Helaas geeft Rossignol service ook niet thuis (geen reactie op meerdere verzoeken).
Weet iemand wat archpad/no archpad betekent en welke ik voor mijn schoenen dus zou moeten kiezen?

Bizar,
Ik heb voor je gekeken maar kom er ook niet zomaar uit!
Zie wel op de Rossignol website dat de no arch compatibel is met all track, dus…

Thanks voor het meezoeken!
Waar heb je dat gevonden op de website?
Ik denk inmiddels zelf ook dat de no arch geschikt zijn voor mijn schoenen, heb ergens een zefde vraag van iemand gevonden, waarop het antwoord enigszins vaag was dat de ‘high end’ alltrack schoenen met arch zouden zijn en de eenvoudiger modellen niet (waaronder die van mij). Verschil zou zijn dat onder de voetboog wel of niet een stuk beschermrubber op de schoen zou zitten.
Ik ga ze bestellen en zie wel of ze passen…

https://www.rossignol.com/nl/rossignol-alpine-ski/alpine-ski…

QmaartenQ op 16 jan 2022 18:15

Thanks. Daar staat inderdaad “Compatible with ALLTRACK boot models (with NO ARCHPAD)”, maar echt nergens wordt door Rossignol uitgelegd/vermeld welke schoenen dat wel of niet hebben. Ik ga er nu dus maar vanuit dat mijn schoenen het niet hebben op basis van wat halve informatie wat ik ergens heb gevonden en dan maar afwachten of het past.

Grrr, zolen ontvangen, blijken ze toch niet te passen. Denk dat ik het gripwalk maar laat totdat ik weer aan nieuwe schoenen toe ben. Echt waardeloos dat het zo onduidelijk is welke zolen nou geschikt zijn voor mijn schoenen.

Super onduidelijk inderdaad en balen dat het toch de verkeerde blijken te zijn!
Kun je ze niet terugsturen?

Plaats een reactie