ik zoek een of meerdere reisgenoten. Skiën sportief en fanatiek

Hoi, ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten.
Ikzelf ben rond de 60, maar Jong gebleven en zeer Sportief.
Datum ben ik nog flexibel. liefst vóór 19 feb of ná 5 mrt. Ik zit aan Italië of Oostenrijk te denken. ook flex.
Week of 10 dagen. Het hoeft niet heel duur te zijn, maar moet wel genoeg ,uitdaging, voor het skiën zijn.
Ik ben een toch (zeer) ervaren ski-fanatiekeling. En (wil) leer elke keer bij om verder te perfectioneren.
Ben in bezit van goede auto incl.wintersportuitrusting.
Ik hoop hier een of meerdere leuke mensen te vínden.

Hallo, Ik ben Jan. Ik woon in Antwerpen en ben op zoek naar skimaten. Ik ga elk jaar skien met mijn echtgenote, wat superleuk is. Maar ze wordt minder en minder fanatiek. Geen probleem hoor, ik amuseer me rot met haar en we gaan dat ook nog blijven doen. Maar haar niveau is ook wel wat minder dan het mijne. Daarom zou het wel leuk zijn om met iemand van hetzelfde niveau (of beter) te gaan skien. Zelf ben ik een 50 jarige, zeer ervaren skier. Als je interesse hebt voor een skitripke in de toekomst. Laat maar weten.

Beste Jan,
ook ik ben een ervaren skier M65.
Vorige week kreeg ik te horen dat mijn geboekte skivakantie in Italie niet doorging - te weinig aanmeldingen. Het geld kwam braaf terug - maar die leegte moet opgevuld worden.

Voor mij zijn de eisen heel simpel. Ik kan rijden, maar doe dat liever met een bus of iets wat er op lijkt. Ik heb graag een slaapkamer voor mezelf. Ik hou van mooie pistes, ik mijd zwart niet, maar de gruwelijke ijsafdalingen naar het dal in zeer smalle pistes laat ik nu graag aan anderen over - ik heb ze te vaak gedaan (in Italië).

Ik hou van koken.
Zelf koken zat niet in die geboekte skivakantie. Maar met een kleine collectie massala’s die ik kan meenemen wordt ook eten een feest.
Wordt jouw plan concreter ?

Groetjes,
Edmond

Beste cpski,
ik ben geinteresseerd.
In het bijzonder zou ik graag de Stella runda nog een paar keer doen.

En ik zou ook graag weer skiën in de grote gebieden in Frankrijk. Zwitserland (Verbier) is wat duur, en juist daar heb ik de allerbeste aanwijzingen gekregen van een Franse insitutrice om de goorste angsten die bij het skiën horen te vergeten.

Dus voor mij graag Frankrijk (of Italië) want Oostenrijk is me te saai of te mak, of ik zag er te veel slecht onderhouden pistes.

Ik slaap graag alleen in een kamer. Koken is een plezier. Hotel is geen probleem.

Zie jij een aanknopingspunt ?
Groetjes, Edmond

Interesse! Vrouw 59 uit Twente, geen voorkeur voor gebied, wel 1 pers. kamer. Hou van skiën, maar ook van de zon! Ski het liefst rood/blauw. Koken prima, maar hotel is ook heerlijk.

Interesse! Vrouw 59 uit Twente, geen voorkeur voor gebied, wel 1 pers. kamer. Hou van skiën, maar ook van de zon! Ski het liefst rood/blauw. Koken prima, maar hotel is ook heerlijk.

dekker77 op 21 jan 2022 20:40 Wat graag zou ik weten op welk bericht het nieuwe licht reageert ! Misschien moet er een whatsapp groep gestart worden.

Mij nr is 0 zes vier 0 8 vijf zes 818.

Interesse! Vrouw 59 uit Twente, geen voorkeur voor gebied, wel 1 pers. kamer. Hou van skiën, maar ook van de zon! Ski het liefst rood/blauw. Koken prima, maar hotel is ook heerlijk.

dekker77 op 21 jan 2022 20:40 Wat graag zou ik weten op welk bericht het nieuwe licht reageert ! Misschien moet er een whatsapp groep gestart worden.

Mij nr is 0 zes vier …

EdmonddeSavorninLohm op 21 jan 2022 22:29

Een DM (privé bericht) sturen is beter voor nummers uitwisselen. (Voor iemand het misbruikt)

Dag, ben ook op zoek naar een leuke groep om aan te sluiten om te skiën. Zelf geef ik de voorkeur voor een groot gebied, maar pas mij graag aan. Laatste aantal keren in Warth geweest daar vanuit kan je naar Lech St Anton, maar ook vaak in Val Gardena dit is echt het mooiste ski gebied. Periode flexibel wel moet ik vrij zien te krijgen het blijft een lastige periode.
Groet Zeeuw

Interesse! Vrouw 59 uit Twente, geen voorkeur voor gebied, wel 1 pers. kamer. Hou van skiën, maar ook van de zon! Ski het liefst rood/blauw. Koken prima, maar hotel is ook heerlijk.

dekker77 op 21 jan 2022 20:40 Wat graag zou ik weten op welk bericht het nieuwe licht reageert ! Misschien moet er een whatsapp groep gestart worden.

Mij nr is 0 zes vier 0 8 vijf zes 818.

EdmonddeSavorninLohm op 21 jan 2022 22:29

Beste EdmonddeSavorninLohm, misschien moet je de forum regels even lezen voordat je iets schrijft.
Groetjes, Alice

Indien het na 5 maart wordt ben ik in principe ook geïnteresseerd!

Ik ben 50+, ervaren skiër en redelijke boarder, heb een voorkeur voor een groot skigebied (mooie tochten!), ik vind een appartement leuk maar ben geen keukenprins, hotel dus ook prima liefst wel ski-in ski-uit of op loopafstand van piste en lift. Welk (Alpen) land het wordt, maakt mij niet uit.

Ik ben graag op de piste van het openen van de lift tot het sluiten maar vind daarnaast een biertje ook lekker. Ik heb een (oude) Volvo met veel ruimte en winterbanden, maar bus/trein is ook oke!

Edit zegt: Ik ben gevacccineerd en geboosterd (tegenwoordig helaas ook van belang).

Als jullie denken dat ik erbij pas kom ik dus graag op de longlist en hoor ik wat de opties zijn.

Ik ben overigens nog nimmer met een groep onbekenden op reis geweest, vind het dus wel spannend. :-)

*bericht bewerkt door PaulP op 22 jan 2022 14:01

Op zoek naar dames!

Het lijkt steeds concreter te worden, we zijn nog op zoek naar een dame (voor het gemeleerde gezelschap :). Vertrek 12 feb tot 19 feb. Laat je horen! We zijn late 50’ers (in hart en geest).

Groetjes, Alice

Hoi Alice,

Kun je al een tipje van de sluier oplichten omtrent de bestemming? Mogelijk dat dat mensen (dames) enthousiast maakt.

Ik hoop dat ik ook op de shortlist sta?

Paul

Plaats een reactie