Skiles /training is het absoluut waard

Ik ski nu 8 jaar en heb veel les genomen bij de ESF , indoorski Arnhem en Skitraining.nl.

Vandaag een ongeprepareerde zwarte piste gecontroleerd en op snelheid afgekomen.

Dit geeft een goed gevoel en ben er trots op dit te hebben bereikt op mijn 45e met 8 jaar ervaring.

Wou het even delen. Les nemen loont.

To ski or not to ski, that 's not a question

Fijn man! Om trots op te zijn en je boodschap is o zo waar!

Bravo! Fijn om te horen en leuk dat je er zo’n plezier in hebt.

Mooi te lezen! Kun je er mooi als een haas(je) vandoor!

Nog steeds op de X Drives :)? En onderschrijf je boodschap helemaal!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Nog steeds op de X Drives :)? En onderschrijf je boodschap helemaal!

Roy83 op 19 jan 2022 19:17

Nee op de Head Supershape I.Speed (Race Inspired 2018/2019).

De X drives staan in de lokker en als het zo warm blijft ga ik ze weer eens onder doen.

To ski or not to ski, that 's not a question

Ik ski nu 8 jaar en heb veel les genomen bij de ESF , indoorski Arnhem en Skitraining.nl.

Vandaag een ongeprepareerde zwarte piste gecontroleerd en op snelheid afgekomen.

Dit geeft een goed gevoel en ben er trots op dit te hebben bereikt op mijn 45e met 8 jaar ervaring.

Wou het even delen. Les nemen loont.

zeehaasje op 19 jan 2022 16:40

Mag ik er dan aan toe voegen dat ook je eigen instelling een pluim verdient 😀. Die is tenminste 50% (al dan niet 75%) verantwoordelijk voor het eindresultaat. Skiën is zo’n mooie sport!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik snowboard nu 8 jaar en ski 3 jaar… Voor mij ook gewoon altijd (in Nederland) les op rollenbaan (skiën en boarden) of via snowboardtraining.nl. Los van het feit dat je altijd meer leert van anderen dan zelf dingen doen, raak je ook meer gewend aan de inspanning, en heb je veel meer aan je week/weken in de sneeuw!
Helemaal met je eens; les nement loont!

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Plaats een reactie