Ski-maat (v) gezocht voor Oostenrijk (Ski Amadé), 5-12 maart 2022

Aktieve 54-jarige ervaren skiër uit Tienen (België) zoekt enthousiaste en leuke ski-maat (v) voor de week van 5 t/m 12 maart 2022 in Oostenrijk (Ski Amadé).

Omdat mijn eerdere ski-maat (v) moet afhaken zoek ik nu een sportieve vervangster met ruime ski-ervaring om samen te genieten van de geneugten van een weldoende, kostendelende skivakantie: overdag de besneeuwde hellingen en 's avonds lekker relaxen (eten, drinken, wellness,…). Er is al een all-in hotel geboekt in Mühlbach am Hochkönig, van waaruit Ski Amadé kan worden doorkruist. Dus behalve de gedeelde kosten wordt er geen zelfwerkzaamheid op het gebied van maaltijden en kameronderhoud gevraagd. ;-)

Transport is met eigen vervoer. Ik kan rijden of mij laten rijden ;-).

Jouw leeftijd is onbelangrijk, jouw ingesteldheid des te meer, maar ik zoek geen relatie ;-)

Een extra shortski (midweek) in de Vogezen behoort ook tot de mogelijkheden.

Heb ik jouw belangstelling gewekt? Dan zie ik graag jouw reactie tegemoet.

Ik ben Jan, origineel afkomstig uit de Kempen, maar voor de liefde naar Antwerpen verhuist. Ik ben ook op zoek naar skimaten. Ik ga elk jaar skien met mijn echtgenote, wat keiplezant is. Maar ze wordt minder en minder fanatiek. Geen probleem hoor, ik amuseer me rot met haar en we gaan dat ook nog blijven doen. Maar haar niveau is ook wel wat minder dan het mijne. Daarom zou het wel leuk zijn om met iemand van hetzelfde niveau (of beter) te gaan skien. Ik ben 50 jaar, skibotten van Techica, Salomon ski’s en geef af en toe nog wel eens graag gas ;-). Als je interesse hebt voor een skitripke in de toekomst, laat maar weten.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/526661 @FreudeAmFahren
In dit topic zoekt een andere dame ski gezelschap voor dezelfde periode. Misschien is er een match te maken?

sneeuw witje en de 7 bergen

@SandraSki bedankt voor deze insteek! Dat topic had mijn aandacht al getrokken, maar ik denk dat een match moeilijk wordt… We zoeken wel beiden een vrouw, maar zij als vrouwelijke blauwepisteskister, ik als mannelijke zwartepisteskiër … Ik weet het, de spreekwoordelijke “naald in de hooiberg”… ;-)

*bericht bewerkt door FreudeAmFahren op 23 jan 2022 11:59

Misschien een stomme vraag maar waarom moet het eigenlijk een vrouw zijn?

Mr. Slow

Misschien een stomme vraag maar waarom moet het eigenlijk een vrouw zijn?

Quick op 23 jan 2022 12:22

Misschien denkt hij dat een man hem de baas is op de zwarte 1 naar Mulbach. :)
Maar als je niemand vindt wil ik wel een dagje met je skiën hoor, ben alleen wel wat ouder. ;)

Dienten Die Alte schule

@Quick : Ik heb al alle mogelijke formules uitgeprobeerd: (1) als single een éénpersoonkamer (zeer duur!) en dan ter plaatse iemand zoeken van hetzelfde niveau, maar uiteindelijk is 's avonds alleen toch maar alleen; (2) een tweepersoonskamer delen met iemand van hetzelfde niveau, de ene keer met een man, dan eens met een vrouw (maar wel kostendelend!).
Uiteindelijk is het veel leuker met een vrouw. Eens een week zonder het 's avonds aan de bar te moeten hebben over voetbal (want ik ben zelf scheidsrechter en dan is een “voetbalvrije” week ook eens leuk) of over snelle auto’s (want ik heb zelf een snelle auto en ik heb op skivakantie echt geen zin in discussies aangaande bandenslijtage, autoverzekering, brandstofverbruik, rijstijl,…).
En zeg nu zelf, ik zit 's avonds ook veel liever in de sauna met een leuke vrouw, dan met een man. En al de rest… dat laat ik over aan jouw fantasie en verbeelding … ;-)
@Elly3 : ik geraak elke piste naar beneden, maar daarom niet altijd “in stijl”. Dus ja, waarom niet iemand die beter is dan mij en mij nog wat kan bijleren … Men is immers nooit te oud om … ;-)

@SandraSki bedankt voor deze insteek! Dat topic had mijn aandacht al getrokken, maar ik denk dat een match moeilijk wordt… We zoeken wel beiden een vrouw, maar zij als vrouwelijke blauwepisteskister, ik als mannelijke zwartepisteskiër … Ik weet het, de spreekwoordelijke “naald in de hooiberg”… ;-)

FreudeAmFahren op 23 jan 2022 11:59

Zonder naar je foto te kijken (op mijn mobiel komt die niet zo duidelijk in beeld) ging ik er gewoon vanuit je ook een vrouw was, omdat je specifiek naar vrouwelijk reis gezelschap op zoek bent. Een les in Niet Invullen Voor Een Ander hahaha. Ik hoop dat je de juiste dame vindt.

sneeuw witje en de 7 bergen

[…] ging ik er gewoon vanuit je ook een vrouw was, omdat je specifiek naar vrouwelijk reis gezelschap op zoek bent. […] Ik hoop dat je de juiste dame vindt.

SandraSki op 23 jan 2022 23:06

Ik ben dus wel degelijk een man ;-) … en het vinden van de “juiste dame” is toch wel moeilijker dan verwacht … :-(
Echt niemand?

Plaats een reactie