Eristof snowboard

null

Ik heb dit board online zien staan en vroeg me af van welk merk dit is. Iemand dat dit weet? (Niet tekoop)
De specs zijn:

  • Symmetrisch
  • camber
  • medium flex
  • 162w

Het zegt me zo niks maar kunnen de andere 8 foto’s (dit is foto 1/9) meer hints geven in de zoektocht?

Bij een eerste zoekslag op internet lijkt het erop dat het een prijs is geweest van Eristoff Vodka. In België hebben er ooit twee te koop gestaan. Maar verdere specs ontbreken vooralsnog.

null
null
null
null
null

De achterkant is volledig zwart en daar staat geen extra info op.

Hmm, ik weet dat ze toen qua ski’s de rossignol sin 7 ook eristoff stickers op hadden gedaan. Wellicht dat het een Rossignol is?

*bericht bewerkt door Tiny-M op 21 jan 2022 11:29

Hey voor zover ze me meegedeeld hebben is het een bord door Burton ontwikkeld voor eristoff. Een echt collectors item. Ik kan met enige trots vertellen dat ik hier zo een bord heb staan. Ooit gewonnen in een discotheek.

Hey voor zover ze me meegedeeld hebben is het een bord door Burton ontwikkeld voor eristoff. Een echt collectors item. Ik kan met enige trots vertellen dat ik hier zo een bord heb staan. Ooit gewonnen in een discotheek.

Tim1234 op 04 dec 2022 21:45

Oud topic wat je hier een schop geeft, maar geen channel en geen 3d inserts, dus lijkt me sterk dat het door Burton gemaakt is.

aan de bindingen te zien is het al een vrij oud board (toe strap over de voet ) wordt tegenwoordig zelden meer gedaan
ook weinig inserts buiten te bindigen te zien. grote kans dat het een B-merk board is waar ze probeerde reclame mee te maken .

Idd dat denk ik ook. Neemt uiteraard niet weg dat het een collectors item is en er niet veel van zijn. Voor een verzamelaar van eristoff ofzo kan dit best wel een waarde hebben neem ik aan

Plaats een reactie