Reisgenoot V (/M) gezocht 13-20 maart 2022

Hoi!

Wij zijn een groep van 8 enthousiaste wintersporters (ski/board M/V) en we hebben voor 10 personen een leuk appartement geboekt aan de voet van de Italiaanse Sella Ronda (13-20 maart). zie ook: https://www.hotelgardena.com/it/appartamenti/alps.html…

Omdat we in 1e instantie met 10 personen zouden zijn en we enkele verhinderingen hebben zijn we op zoek naar aanvulling van onze groep.

De groep bestaat uit allemaal individuele mensen die elkaar met name via dit forum gevonden hebben. We gaan al meerdere jaren in wisselende samenstelling op pad (sommigen 1x eerder, anderen 5x eerder…)
Skiniveau: iedereen komt soepel van de rode af.
Leeftijd huidige medereizigers: 40+
Transport: we rijden in overleg gezellig met elkaar mee en delen de kosten.

Voor de balans V/M zou het voor Judith en Maaike gezellig zijn als er nog een dame aansluit…

Wil je wat meer weten? stuur of plaats een berichtje en wie weet ga je gezellig mee!

Tot in de sneeuw?!
Groet,
Maaike, Jos, Judith, Roel, Pieter, Guido, Rienk & Marco.

Ja gezellig dames! Wie gaat er mee?
Groeten Maaike

pb gestuurd

ik heb een pb gestuurd.

Ik val niet in de gewenste categorie ‘vrouw’ en heb wel interesse in een extra sneeuw tripje dit seizoen. Is er nog plek voor een skiënde 54 jarige man ?

Groet Richard

Jullie hadden misschien beter 2 appartementen voorzien… 😊

Hier ook nog altijd op zoek naar medereizigers…

Hi Richard en Nicovi!

Wij hopen van week uitsluitsel te krijgen dat ons appartement gevuld is. Maar dat neemt niet weg dat we het altijd leuk vinden als meer mensen zich willen aansluiten. Volgens mij heeft zich ook nog een andere skiër gemeld met interesse.

Is het een idee dat jullie effe de koppen bij elkaar steken en informeren via de link naar ons appartementencomplex of er nog een tweede appartement beschikbaar is? Onze ervaring is (we doen dit inmiddels al een aantal jaartjes zo via dit forum) dat er vaak genoeg animo is om een betaalbare accommodatie gevuld te krijgen met een gezellige groep.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Groeten Maaike

*bericht bewerkt door Maaike1978 op 30 jan 2022 21:00

Hear, hear!! We hebben nog steeds een plek beschikbaar voor een gezellige dame!

Ja ik heb hier wel oor na. De rode piste gaat me goed af en ik wil graag naar de sneeuw! Ik ben vooral een Oostenrijkganger als het om wintersport gaat, maar evengoed benieuwd naar Italië. Ik ben 37 jaar en vrouw. Val ik binnen de selectieprocedure;-)

Hier ook nog steeds ( we zijn al met 3, 1 vrouw 2 mannen) op zoek naar leuke mensen voor een weekje Frankrijk…

Grtjes

Ja ik heb hier wel oor na. De rode piste gaat me goed af en ik wil graag naar de sneeuw! Ik ben vooral een Oostenrijkganger als het om wintersport gaat, maar evengoed benieuwd naar Italië. Ik ben 37 jaar en vrouw. Val ik binnen de selectieprocedure;-)

Hildegijsbers op 05 feb 2022 11:45

PB

Hier ook nog steeds ( we zijn al met 3, 1 vrouw 2 mannen) op zoek naar leuke mensen voor een weekje Frankrijk…

Grtjes

nicovi op 05 feb 2022 12:00

Dan lijkt het me handig als je een eigen oproepje plaatst op het forum, in plaats van in een oproep van een groep die naar Italië gaat.

Uitrusten doen we thuis wel!

Op dit moment zijn we compleet. Wie weet valt er in deze gekke tijden nog iemand af, dan laten we het weten.
Ga je ook nog naar de sneeuw? have fun!

Goeie avond,
Hebben jullie nog 1 plaatsje vrij?

Groetjes,
Annelies

sorry, ik zie nu pas in jullie vorige bericht dat jullie al compleet zijn
alvast een onvergetelijke skivakantie gewenst!

groetjes,
Annelies

Dag Maaike c.s.,

Ik ben op zoek naar een ski-gezelschap en zowel de door jullie gekozen bestemming als de datum lachen me toe. Kan ik nog aanhaken en wat meer informatie krijgen. Mailen of bellen kan.

Vriendelijke groet,

Huub.

Plaats een reactie