Materiaal aanschaf einde seizoen

Hallo,
Ik zou graag een extra set ski’s aan willen schaffen. Afgelopen weken heb ik op een 3-tal verschillende ski’s geskied en alle 3 naar tevredenheid. De Atomic redster X7 WB heeft wel de voorkeur. Omdat het een extra set is die ik wil aanschaffen en deze winter waarschijnlijk niet meer op pad ga wil ik ze aan het einde van het seizoen in de opruiming kopen mits de prijs naar tevredenheid is. Wat zijn de websites om in de gaten te houden?

Duijvestein heeft vaak goede aanbiedingen voor Atomic. Aanbiedingen zijn momenteel schaars want er wordt veel te weinig geleverd vooralsnog.

Laatste setje vorige maand, gewoon lokaal gekocht eigenlijk , in deze barre tijden voor de branche. Prijsverschil was echt niet schokkend.

Als het om de hogere kortingen gaat, ben je vaak goed af bij bittl, xspo, Ekosport, Outdoorxl, snowcountry

Geen idee of er einde seizoen flinke kortingen gaan komen. Inkoop van de winkels is minimaal geweest, dus restanten zullen er niet heel veel zijn

Edwin van Riel

Sport-conrad en Skitreff hebben ook wel mooie aanbiedingen.

Paul

Goofkensport.be kan ook interessante aanbiedingen hebben. Al zie ik je Atomics nu niet staan. Snelle reactie via de mail en keurig verzonden is mijn ervaring.

Als het echt alleen om de prijs gaat google je toch gewoon iedere maandag het type/serie nummer?

Dan komen altijd de goedkoopste eruit. Meeste aanbiedingen gaan op maandag of in het weekend in.

Met skiën kom je echt tot rust.

OutdoorXL heeft ze nu als testski voor €449,95. Lengtes 160, 168 en 176. Incl lichte gebruikssporen. Zo heb ik daar vorig seizoen Salomon Smax 10 testski’s gekocht. Belag en staalkanten waren 100% ok. Wel wat krassen op de bovenkant maar die heb je na een dagje/weekje skiën er ook wel op zitten na het schuiven in de rij bij de lift.

Heb ook de indruk dat de voorraad nieuwe modellen minder is dan andere jaren en de modellen van het vorige seizoen zijn niet echt gezakt in prijs. Begrijpelijk wel. Ik zou het risico durven nemen en wachten als je de beste prijs wil. Echter, de kleinere speciaalzaak steunen, vind ik ook een goed idee als dat lukt 👍

*bericht bewerkt door Hupla op 27 jan 2022 18:47

Goede ervaringen met Sport-Robl.

Slechte ervaringen met Röbl.
Aankoop is perfect, ski’s netjes op tijd geleverd etc. Had een vraag en daar werd binnen 20 minuten via mail op gereageerd.

Helaas zat er (volgens mij) een foutje in de ski, en op mijn mails daar over is tot 2 jaar later nog niet gereageerd. Toevallig een paar weken geleden nog eens gemaild. Bellen is hem ook niet geworden, want toen ik mijn verhaal uitlegde kon de mevrouw aan de andere kant van de lijn in 1x geen Engels meer, en was mijn Duits blijkbaar toch te slecht om te verstaan en werd de hoorn op gegooid.

Je kunt er met een gerust hart iets bestellen, het is goedkoop en relatief snel verzonden, maar als er iets mis is hoef je niet op goede service te rekenen.

*bericht bewerkt door Thehenk op 28 jan 2022 16:24

Plaats een reactie