VerificaC19 Italiaanse corona scanner ap

Goedemorgen,

Ik heb de Italiaanse corona scanner app omdat ik wil checken of alles groen wordt :-) Echter is het in Italiaans maar met logica en google translate kom je er wel. Maar deze app bied de mogelijkheid om vooraf aan te geven aan welke fase van vaccinatie je wilt gaan scannen. Zie foto, dit is wel cruciaal en vooral diegene die gaat scannen, op welke van de drie stelt ie de app in ? !

null

*bericht bewerkt door Zorba op 27 jan 2022 09:15

Ik had ook al even geëxperimenteer met deze app. Wat ik ervan begrijp:
Base is 3G
Rafforzata is 2G (nodig om in Dolomiti Superski je skipas dagelijks te activeren en voor toegang tot horeca etc)
Booster is 2G+

Ikzelf heb Jansen en booster, dat geeft groen bij Rafforzata maar ROOD bij Booster. Dat komt ws door een foutje in de NL CoronaCheck-app, waardoor de booster als vaccinatie 2 van 2 wordt gezien (dus complete cyclus, maar niet geboosterd, want die staat genoteerd als 3 van 3). In een ander topic is aangegeven (e-mails met VWS, meen ik) dat de NL app hierop wordt verbeterd, per 1 februari. Ben benieuwd…

*bericht bewerkt door SuperFranski op 27 jan 2022 09:45

Thanks @SuperFranski, wij zijn ook geboosterd en onze zoon compleet gevaccineerd maar die mag toch ook gewoon de restaurants in ?

@Zorba, ja klopt, sorry voor de verwarring. 2G = super green pass = toegang to horeca etc. (Ik zal m’n post even aanpassen)

Dan maar hopen dat diegene die scant het wel op “standje” Rafforzata heeft staan

Plaats een reactie