Snowboard slijpen / waxen

Hallo luitjes, ik heb twee jaar geleden op marktplaats een leuk tweedehands snowboard gekocht (Roxy Venus). Dit was perfect voor mijn eerste lessen in Nederland en afgelopen winter in Finland.
Ik twijfel nu of het nog zin heeft het board te laten slijpen en waxen. Ik weet niet zo goed wat de kwaliteit nog is.
Weet iemand waar ik in de omgeving van Leiden een eerlijke objectieve blik op mijn board kan laten werpen?
Als het kan, wil ik hem graag nog blijven gebruiken. Aan de andere kant moet ik wel weten of het een slijp en waxbeurt nog waard is.
Iemand een idee waar ik terecht zou kunnen?
Dank!!!

Niemand een tip?!? 😩

Niemand een tip?!? 😩

Asztrix op 29 jan 2022 21:46

Foto’s kunnen helpen.

Als er nog genoeg ijzer op de staalkant zit kun je rustig je snowboard laten slijpen en waxen.

Zeker weten dat het een Roxy Venus is? Kleine Google search levert alleen een Flow of Nidecker venus op.

Als het toch een roxy is, zal het in ieder geval al aardig op leeftijd zitten. Roxy heeft vanaf instapmodellen tot vrij gevorderde boards, maar van deze geen idee wat het is. Heb je eventueel een foto? Aan de andere kant, als jij er nog lekker op board, kun je gerust slijpen/waxen. Dat is het geld ook niet.

Qua shops: je zou naar Duijvestein kunnen gaan in Zoetermeer.

Boreas sport Noordwijk.
Heeft net nieuwe machines geplaatst.

Zeker weten dat het een Roxy Venus is? Kleine Google search levert alleen een Flow of Nidecker venus op.

Als het toch een roxy is, zal het in ieder geval al aardig op leeftijd zitten. Roxy heeft vanaf instapmodellen tot vrij gevorderde boards, maar van deze geen idee wat het is. Heb je eventueel een foto? Aan de andere kant, als jij er nog lekker op board, kun je gerust slijpen/waxen. Dat is het geld ook niet.

Qua shops: je zou naar Duijvestein kunnen gaan in Zoetermeer.

Tiny-M op 30 jan 2022 09:06

Oeps, je hebt helemaal gelijk … het is een Flow Venus
🙊 Dank voor je reactie!

Niemand een tip?!? 😩

Asztrix op 29 jan 2022 21:46

Foto’s kunnen helpen.

monoskito op 29 jan 2022 22:44

Dank voor de tip!

null
null

Genoeg staalkant en een lekker uit gedroogde belag. Kwestie van even laten slijpen en waxen.

Genoeg staalkant en een lekker uit gedroogde belag. Kwestie van even laten slijpen en waxen.

ducatif1 op 30 jan 2022 16:09

DANK, goed om te horen!!!

Inderdaad even naar Boreas in Noordwijk. Daar zijn de lijntjes een stuk korter dan bij Duijvestein.

Boreas doet het niet met de hand volgens mij? Weet iemand of @LuukOudshoorn uit Hoofddorp nog aan onderhoud doet? Ik zag dat twee jaar geleden voor het laatst actief was via dit medium.

Plank heeft wat liefde nodig, maar met een goede wax-/slijpbeurt zo weer perfect om op te boarden. Zou hem wel gelijk naar een bedrijf brengen die het onderhoud zelf doet ipv uitbesteden.

110% snow addicted

@tukker zit in Scheveningen, die heeft jouw boardje genoeg liefde om er zo nog wat leven uit te halen: T snow & aqua service

@tukker zit in Scheveningen, die heeft jouw boardje genoeg liefde om er zo nog wat leven uit te halen: T snow & aqua service

Marijnt op 31 jan 2022 13:43

Eens, beste service voor je snowboard die er maar is.

Dank allen!
En Luuk heeft ook gereageerd via pm :)

Luuk is een vakman! Je board kan er beetje liefde van Luuk zeker weer tegenaan!

Tukker(ik)

Voor last minute liefde aan ski’s en boards: https://www.facebook.com/Tukkerik?locale=nl_NL

Tukker(ik)

Plaats een reactie