Gevraagd/gezocht - Leki trigger 1 straps

null

Helaas heeft mijn vrouw een van de straps verloren.
Mocht iemand nog een ongebruikte hebben liggen (of tips of ze nog ergens te koop zijn), dan houden we ons aanbevolen. We hebben zitten zoeken, maar in de winkels lijken ze uitverkocht.

Beetje zonde om haar verder fijne stokken met pensioen te moeten sturen.

Gerard

*bericht bewerkt door Gerardw op 30 jan 2022 20:19

Zag ze op marktplaats incl stokken voor iets van 35 euro, lussen ook op amazon.nl te koop. Mogelijk heb ik er nog wel een liggen maar moet zoeken, geen idee waar. Ik laat het weten

Alvast bedankt ! Ik heb de advertentie gezien, maar ophalen uit Hoofddorp is ons te ver. Ik kan ze verder niet op amazon vinden (in ieder geval niet op voorraad). Wel de trigger 1 versie 2 met zwarte clips

@Gerardw
Ik heb de trigger S dubbel, en gebruik ze niet. Mag je hebben voor de verzendkosten of hier in Brabant gratis ophalen.

Stuur even een PM.

*bericht bewerkt door Thehenk op 31 jan 2022 17:45

Dubbel

*bericht bewerkt door Thehenk op 31 jan 2022 17:44

@Gerardw
Ik heb de trigger S dubbel, en gebruik ze niet. Mag je hebben voor de verzendkosten of hier in Brabant gratis ophalen.

Stuur even een PM.

Thehenk op 31 jan 2022 17:43

Henk, vriendelijk aangeboden, maar het gaat me echt specifiek om de versie op de afbeelding. Ik heb zelf ook nog een extra trigger S bandjes setje van een gebroken skistok.

Oei, vervelend. Ik heb zelf ook de leki trigger 1 variostraps en ben er ook eens ééntje kwijt geraakt. Na lang zoeken heb ik er via amazon.de ééntje kunnen kopen van een Duitser die toevallig de andere kwijt geraakt was.
Zo ver ik weet zijn ze niet meer in de winkels te koop. Online in ieder geval moeilijk te vinden ( ik zag een aanbieding bij een Poolse website, maar als Hoofddorp al te ver is … 😝).

Dat wordt dus of veel geluk hebben en er nog een vinden, of skiën met de oude stokken zonder de straps, of nieuwe stokken

inmiddels iets gevonden ! Iemand die een set skistokken + bandjes aanbood via marktplaats en ook wel alleen de bandjes wilde verkopen.

Plaats een reactie