Reisgenoten gezocht voor vertrek 5/03 naar Oostenrijk

Beste wintersporters,

Mijn ski makker kan niet mee vandaar mijn oproep. Ik ben op zoek naar 2 tot 3 ervaren skiërs om een weekje naar Oostenrijk te gaan. Ik beschik over een wagen met winterbanden en ski koffer. Ik zou willen vertrekken op 5 maart naar Serfaus-Fiss-Ladis, Ischgl of naar een ander mooi gebied. Voorstellen zijn altijd welkom.

Ski groeten,
Peter
Zottegem(België).

Peter Hertegonne

Beste Wintersporters,

5 Maart is volgende maand, dus als er iets geboekt dient te worden is is het heel kort. Veel is al bezet. We zijn waarschijnlijk met 2 dus zoeken we nog 1 of 2 personen.

Ski Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Dag Peter,
Strak plan. Ben wel weer toe aan wat winters plezier, zeker na het halsoverkop vertrek 2 jaar geleden.

Skigroet,
René

Beste Wintersporters,

Als er tegen half volgende week geen reacties meer zijn…dan doe ik de boeken toe. Het nu al moeilijk om nog iets te vinden, dus wacht ik nog een beetje en blijf ik thuis.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Genoeg te vinden in die week kijk maar op sfl site wordt iedere dag ververst!

@kit,

Genoeg te vinden ? Heb je de leeftijd als eens bekeken ???

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

@Francois

Waar zou jij gaan in Oostenrijk ?

Groetjes Peter

Peter Hertegonne

@Peter007
Sölden zou ik wel weer 'ns heen willen, ook vanwege de hoogte/sneeuwzekerheid later in 't seizoen. Gerlos/Königsleiten dan juist weer niet vanwege te vaak geweest. Maar waar ik nooit geweest ben kan ik niet over oordelen natuurlijk.

Skigroet,
René

@kit,

Genoeg te vinden ? Heb je de leeftijd als eens bekeken ???

ki groeten, Peter Beste Peter Ik bedoel de accommodatie, s...heb niets over leeftijd gelezen! § Peter007 op 06 feb 2022 14:11

@ Kit,

Had het blijkbaar verkeerd begrepen. Ondertussen heb ik geboekt. We gaan naar Serfaus Fiss Ladis .

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

@ Kit,

Had het blijkbaar verkeerd begrepen. Ondertussen heb ik geboekt. We gaan naar Serfaus Fiss Ladis .

Groeten,
Peter

Peter007 op 09 feb 2022 13:04

Grappig wij zijn ook in Fiss vanaf de 10de, prachtig gebied goede keuze

@kit,

Wij zitten ook in Fiss. Misschien kunnen w eens afspreken. 0032 496 15 88 08 en ja ik heb WhatsApp.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Dag Peter,

Kan er nog iemand mee met jullie groep(je) ? Zo ja, kan je wat meer info geven aub? Alvast bedankt.

Mvg,
Christt

Plaats een reactie