Green check app

Ik begrijp nog niet veel van de green check app. Als ik de code van mijn zoon van 17 invoer krijg ik twee groene vinkjes bij entry test en night club??? Iemand enig idee of dit dan goed is of juist niet?

Ja dat is goed.

dat klinkt eerder als de Gruner pass app? dat staat weer los van grenstoegang tot Oostenrijk volgens mij? dus het is wel goed maar hoeft niet automatisch te betekenen dat je Oostenrijk in mag…

*bericht bewerkt door Mischa op 18 feb 2022 17:17

Dat klopt die bedoel ik. Als ik de code scan in de green check app en 3G invoer dan is deze geldig. Dus we kunnen gaan!

Wanneer vertrek je? Want 3G geldt pas vanaf 22 feb.

De 25e!

Hallo
Ik heb een zoon van 12 jaar en die is Gevaccineerd 2x is het dan nog nodig om een pcr test te doen. We gaan 26 februari op vakantie

Nee dan is een PCR test niet meer nodig.

Hallo
Ik heb een zoon van 12 jaar en die is Gevaccineerd 2x is het dan nog nodig om een pcr test te doen. We gaan 26 februari op vakantie

Astrid_tuin op 18 feb 2022 21:09

Voor de inreis is een PCR bij 2 vaccinaties niet nodig. Maar ter plekke kan het wel nodig zijn voor ski pas en restaurant. Want eenmaal IN Oostenrijk is de enting nog maar 210 dagen geldig (ipv 270 voor de inreis) vanaf de laatste prik. Dus het hangt er vanaf wanneer die gezet is.

*bericht bewerkt door IreneIrene op 18 feb 2022 22:54

Hij heeft op 18 september zijn laatste gehad

18 september + 210 dagen is 16 april. Lang genoeg geldig, dus.

Top dan kan ik afspraak weer afzeggen.

Vanaf 22 feb is vaccinatie voldoende!

Plaats een reactie