Gebied (voorkeur Oostenrijk) sfeervol dorp / max 950 km vanaf Dord / hoger gelegen ivm periode

Ik ben eigenlijk naar hetzelfde op zoek maar dan in Zwitserland. Heeft iemand daar nog tips voor?

lvdo op 24 feb 2022 22:07

Saas-fee….

Goedendag allen,

Bedankt voor alle tips en leuke reacties.

We hebben onze keus gemaakt, het wordt Konigsleiten!! De treintickets zijn ook al geboekt!! Zin in!!
Ik ga samen met mijn dochter.

Nu nog even kijken hoe we het beste van station Jenbach naar Konigsleiten komen.

Desiree2 op 02 mrt 2022 17:14

Met de Zillertaler Bahn en dan de bus vanaf zell am Ziller?

Mickey-1 op 02 mrt 2022 17:16

Heb jij daar ervaring mee?

Van het station waar ik aan kom met de internationale trein naar het station/perron van de Zillertaler bahn, is dat dichtbij elkaar, weet jij dat? Ik kom er niet helemaal uit via internet.

De Zillertalbahn vertrekt vanaf hetzelfde station. Vanaf Zell am Ziller gaat er wel maar een paar keer per dag een bus naar Königsleiten, dat moet je dus vooraf even goed uitzoeken. Anders kun je vanaf Zell ook een taxi nemen.

*bericht bewerkt door paolie op 03 mrt 2022 09:40

Taxi is net zo makkelijk, want de St. Christophoruslijn kost als niet-skiër €11 pp voor een ritje (da’s de lijn Mayrhofen - Zell - Gerlos - Königsleiten

Vanaf Jenbach 14,70 pp voor trein en bus samen: https://smartride.vvt.at/

De Zillertalbahn vertrekt vanaf hetzelfde station. Vanaf Zell am Ziller gaat er wel maar een paar keer per dag een bus naar Königsleiten, dat moet je dus vooraf even goed uitzoeken. Anders kun je vanaf Zell ook een taxi nemen.

paolie op 03 mrt 2022 09:17

Had het inmiddels gevonden idd, en de overstap bij Jenbach en bij Zell am Ziller zijn beide goed te doen!

Taxi is net zo makkelijk, want de St. Christophoruslijn kost als niet-skiër €11 pp voor een ritje (da’s de lijn Mayrhofen - Zell - Gerlos - Königsleiten

Bennie op 03 mrt 2022 09:27

Taxi had ik ook naar gekeken maar vond ik wel vrij prijzig… Of ik kijk niet goed

Plaats een reactie