ijzige pistes anders bij natuursneeuw vs kunstsneeuw ... en nog wat andere vraagjes.

Ziet er gaaf uit! En helemaal next level ook 😉

Voor de liefhebbers, zo gaat dat ongeveer. Goed 3 minuten per ski en ze zijn gewoon weer top:

evr66 op 30 mrt 2022 18:34

Dank voor de video @evr66 - duidelijk (de eerste handeling is met een handslijptool?) en is inderdaad zo simpel als die Amerikanen me wilden doen laten geloven 👍

Da’s snel edward… dan duurt het bij mij idd manueel echt wel een stukje langer (eerst met de diamand vijl, daarna metaal vijl daarna polijsten), ook het waxen ;-)

Wel knap!

Voor de liefhebbers, zo gaat dat ongeveer. Goed 3 minuten per ski en ze zijn gewoon weer top:

evr66 op 30 mrt 2022 18:34

Dank voor de video @evr66 - duidelijk (de eerste handeling is met een handslijptool?) en is inderdaad zo simpel als die Amerikanen me wilden doen laten geloven 👍

RK65 op 30 mrt 2022 21:06

Eerste actie is meestal niet nodig (onderkant even met een diamantvijltje, wat stenen geraakt dus er zaten nogal wat bramen op). Komt niet nauw, alleen zoveel dat je voelt dat-ie weer glad is.

Edwin van Riel

Da’s snel edward… dan duurt het bij mij idd manueel echt wel een stukje langer (eerst met de diamand vijl, daarna metaal vijl daarna polijsten), ook het waxen ;-)

Wel knap!

Asterino op 30 mrt 2022 23:28

En echt onvoorstelbaar scherp. Da’s nog het mooiste. Met de hand kreeg ik ze niet zo scherp (kan natuurlijk wel, maar dan had ik er echt heel veel tijd voor moeten nemen)

Maar eh ik neem asn dat je diamant en metaalvijl hier verwisseld hebt ? 😉

*bericht bewerkt door evr66 op 30 mrt 2022 23:36

Edwin van Riel

Plaats een reactie