(Semi) liveverslag Ski Amade Maart 2022

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski amadé

Klopt @peterpos! Heerlijke pistes, vaak toch met kleine variantjes. Radstadt-Altenmarkt ken ik, zijn we vorige keer ook 3 dagdelen geweest. Heerlijk rustig, ondanks dat het maar 6 pistes zijn toch wel afwisselend en hier echt om de hoek, dus perfect voor een uurtje of 3 voor we weer naar huis gaan.

Flachau ben ik nu 2x geweest en is niet mijn ding. Kleinarl wel, maar we moesten nou eenmaal keuzes maken :). Het nadeel van drukte is nu ook echt dat de pistes sneller stuk zijn. De afdaling naar Flachauwinkl (vanuit Kleinarl) haalt denk ik 9:30 niet eens. Alpendorf wil ik ooit nog wel eens een paar uurtjes aan besteden.

*bericht bewerkt door Roy83 op 26 mrt 2022 07:10

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Roy83 Mooi verslag 👍

Laatste dagje ook gehad, paar uurtjes Radstadt-Altenmarkt. Bekend terrein voor ons en net als de vorige keer: heel erg leuk! Strakke, afwisselende pistes, nog genoeg sneeuw en hoewel het druk met locals was, geen wachttijden bij de liften en op de piste heb je van al die goede skiërs geen last.

We zijn tot ca 11:00 wezen skiën, tot dan waren de pistes tot in het dal nog goed. Niet meer hard, maar ook niet helemaal zacht en kapot geskied. Ik vind het hier nog leuker als het (doordeweeks) helemaal uitgestorven is, maar vandaag was ook fijn. De pistekwaliteit was denk ik het best van de hele vakantie!

Foto’s:

null
null
null

*bericht bewerkt door Roy83 op 26 mrt 2022 18:00

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie