Dutch Week - Val Thorens closing week

Hi!

Ook last van vrienden die allemaal zwanger beginnen te worden? Ben je tussen de 20 - 45?
Join dan 30 april - 7 mei. Kijken of we een groepje kunnen samenstellen. Ben zelf van het vroege snowboarden en dan boven op de berg bij de 360 bar een feestje te gaan vieren vanaf 3pm. In de avond wijnen en eten, maar ga zelf niet perse naar de Holland bar etc. haha Beetje fit zijn voor de volgende dag toch? ;-)
Anyways, interesse? Laat het hier weten of stuur me een DM op IG @fennoverda

joe!

Hi Fenno, leuk dat je naar de dutchweek van Valtho wilt gaan. Je verhaal is heel herkenbaar en ik heb je een PM gestuurd. Ik hoor je graag!
Groet Alex

Hahaha “vrienden die zwanger beginnen te worden”, ik vind hem top!!

Edwin van Riel

Ik zie dat dit bericht van vorig jaar is, maar ik ben benieuwd of er mensen dit jaar ook naar de closingweek gaan? Ik ben ook van het vroege boarden maar ook een dansje doen en lekker eten sla ik zeker niet over!

Is hier nog iets concreets uitgekomen? Ik zou ook graag naar de Dutchweek gaan dit jaar 🥳

Zo te zien niet, maar mochten er nog plannen gemaakt worden heb ik ook wel interesse 😄

Hi Andre, Manon en Kim.

Wellicht elkaar even toevoegen op social media, zodat we zien dat iedereen echt bestaat / safe space? Op IG @fennoverda en op FB Fenno Verdaasdonk. Ik kan vanuit daar een groepschat maken indiend gewenst!

Groet,
Fenno

Zeker geinteresseerd in een groepschat, zie PB!

Is er rond die tijd nog wel voldoende sneeuw?

En is het hele trois valleeys nog open of enkel het gebied van Val Thorens?

Is in die periode het hele trois vallees gebied nog open of enkel het gedeelte Val Thorens?

En hoe is in het algemeen de sneeuwkwaliteit nog in die periode?

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 27 feb 2023 16:43

Hoe is de sneeuw rond die tijd?

Alleen Val Thorens is open. Er is dan nog genoeg sneeuw, vrijwel alle pistes zijn dan open. Het zijn wel voorjaarscondities, dus ‘s ochtends ijzig en ‘s middags papsneeuw.

In deze periode is het vaak warmer en meer zon. Wat olafski al zei…(voorjaarscondities) Hoewel de week ervoor ook een meter sneeuw bij kan vallen. Het is lastig te zeggen. Zo laat ben ik niet eerder in Valtho geweest. Het lijkt me wel wat😁

Hoi wintersporters,
Is hier nog een groepje uit voort gekomen dat naar de sluitweek gaat?

Plaats een reactie