Lekkere restaurants voor lunch op de berg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hallo wintersporters,

Ik ga voor de eerste keer naar Sölden.
Kunnen jullie een paar leuke tips geven voor gezellige bergrestaurants in Sölden waar je lekker kan lunchen (geen zelfbediening/vreetschuur)?
Thanks!

Groetjes, Do

Gaislachalm, Hühnersteign en de Löplealm.

1 adress dat echt een speciaal plaatsje heeft in mijn hart: de bratkartoffelhutte. Meer basic wordt een hut niet, maar het eten is fantastisch en de uitbater super gezellig en lief.

1 adress dat echt een speciaal plaatsje heeft in mijn hart: de bratkartoffelhutte. Meer basic wordt een hut niet, maar het eten is fantastisch en de uitbater super gezellig en lief.

Daan_k41 op 11 apr 2022 15:33

Ja dit is echt een leuke hut alleen niet altijd bereikbaar. Ook een goede is Bubis schi & almhutte .

de bubis

Gampe Thaya!! https://gampethaya.riml.com/

Claire op 11 apr 2022 12:42

Hier krijg je echt de beste Kaiserschmarrn!

1 adress dat echt een speciaal plaatsje heeft in mijn hart: de bratkartoffelhutte. Meer basic wordt een hut niet, maar het eten is fantastisch en de uitbater super gezellig en lief.

Daan_k41 op 11 apr 2022 15:33

twee keer in Soelden geweest dit seizoen, maar hij was dicht. Helaas, enige hut waar ik echt naar uitkijk om te lunchen (met Gampe Thaya)

Panorama Alm heeft goede kaart en service en zeker bij zonnig weer een heerlijk terras!

Plaats een reactie