Dutch week festival Val Thorens kaarten en andere bars?

Volgende week gaan wij met een groep naar Dutch Week in Val Thorens. Als ik op internet kijk kan je voor de grote tenten van te voren kaarten kopen. Deze zijn wel aan de prijzige kant (127,- voor passe partout) en dan heb je alleen nog entree tot de feesten. Zijn er naast de bars van het officiele dutchweek festival (malaysia, 360, le monde, jackie, marielle) ook nog andere leuke bars die je kunt bezoeken tijdens Dutch week? En wat zijn jullie ervaringen met dagkaarten, zijn de feesten snel uitverkocht?
Alle tips zijn welkom! :-)

Volgens mij zijn dit wel de tenten in val Thorens waar je kan feesten . Verder heb je restaurants en route soleil ( aan piste )

In centrum ( winkelstraat ) aan de kant van de piste heb je er ook 1 . Alleen Geen idee 🤷🏻‍♀️ hoe die heet .

Zijn er dit jaar wel dagkaarten te koop ?
Dacht dat ik alleen passe-partout zag of voor 1 tent .

In centrum ( winkelstraat ) aan de kant van de piste heb je er ook 1 . Alleen Geen idee 🤷🏻‍♀️ hoe die heet .
Dat is de originele tent waar het begonnen is…snowtime tent.

@sakiav kijk eens bij welke organisatie je geboekt hebt…vaak zit hier toegang tot 1 van de 2 tenten (snowtime in het centrum of dutchweektent bij lemonde) er standaard bij in.

tot dan

From a galaxy far far away.............

@yahoo Wij hebben via Sunweb geboekt en dit ook nagekeken inderdaad. Maar helaas zaten er geen toegangskaarten tot een van de feesten bij inbegrepen.

@sakiav je kan vaak nog bij de tent kaarten kopen (tenminste dat kon voorheen) gewoon vroeg er naar toe gaan.
en volgend jaar via snowtime/travelski boeken en dan is dat en nog meer zaken geregeld (testkaart/etc)

From a galaxy far far away.............

Begreep dat dit jaar geen kaarten geboekt kunnen worden , als je niet via snowtime geboekt heb . Vanwege Corona en grote tent ect ect .

De snowtime/travelski tent is alleen te bezoeken als je via snowtime/travelski geboekt hebt inderdaad.
Andere feesten via https://www.dutchweekfestival.com/tickets/
De feesten bij Bar360 en in de feesttent van Snowtime starten in de middag en zijn zo rond 20.30 uur afgelopen.

Bedankt voor de info allen! Ik denk dat we er toch aan moeten geloven en de passe partout gaan kopen via dutchweekfestivals. Zou ook zonde zijn als je de leuke feestjes mist ;-)

Wij hebben via snowtime geboekt en dus toegang tot hun tent.
Maar zonder kaarten kunnen we dus niet ergens anders naar binnen?
Of gelden die tickets alleen voor 3-4 plaatsen maar is er nog genoeg te doen elders waar geen ticket nodig is?

Plaats een reactie