Alleengaande busreis dagrit of nachtrit en welkom op kamer na aankomst.

Als 64 jarige op zoek naar een groepsreis voor mij alleen (manlief skiet niet) . Groepsreis waar ik altijd mee meeging , die niet meer georganiseerd wordt , reed altijd heen overdag , aankomst tegen etenstijd, dus uitpakkken eten en dan naar bed en volgende ochtend fit aan het skieen , ideaal. Terug reden we wel in de nacht na nog een laatste dag skieen.
De reizen die ik nu tegenkom reizen allemaal in de nacht en bij aankomst is het onzeker of je in je hotelkamer kunt. Wie van jullie kent een reisorganisatie met groepsreizen , of particulier initiatief waarbij er oevrdag gereisd word of waar dse zekerheid er is dat je in je kamer kunt . Ben benieuwd ,

Beste, dit jaar is er via c-travel weer een reis. Kreeg er gisteren mail over.
info@carlawintertravel.nl
Die reden heen overdag destijds.
Succes

Beste Ramona,

Kijk eens op: https://skifun043.nl/

Zelf (nog) geen gebruik van gemaakt, maar maakt goede indruk en lijkt me bij jou te passen.

Groet, Nick

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Nick, in het verleden heb ik daar geïnformeerd maar nachtrit en geen garantie dat je bij aankomst in de kamer mag. Ik zal nog eens een mail sturen . Als ook naar c-travel, de tip van gerda2017.
Bedankt voor de reacties

*bericht bewerkt door Ramona op 11 sep 2022 09:38

Hi, ik zie dat carlawintertravel online is en dat ze op zondagochtend vertrekken. Succes

Gerda ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd nog geen reactie, dus ben benieuwd.

*bericht bewerkt door Ramona op 14 sep 2022 17:09

Je kunt eens kijken op de website van hotel Val Sinestra in Zwitserland. Ze hebben een eigen pendeldienst vanuit Arnhem (dagbus) voor een vriendelijke prijs en er is een gratis bus naar het skigebied van Scuol. Je moet wel even stoeien met de heen- en terugreisdata want die zijn niet elke week op dezelfde dag.

Ramona
Zou het iets voor je zijn om als begeleider van mensen met een geestelijke beperking mee te gaan op wintersport. (Down, autisme etc)
Ik ben zelf een zestal jaren mee geweest, maar heb een scheurtje in een meniscus opgelopen en kan daardoor niet garanderen dat ik het skien de hele week vol kan houden. Het is reuze gezellig, maar ook vermoeiend. Ik ben met deze groep gaan skien omdat mijn vriendin ook niet meer wil/kan skien. (stichtin samen in de sneeuw)
Waarschijnlijk ga ik in januari naar Ehrwald en probeer daar op de vele blauwe pistes die daar zijn uit te vinden in hoeverre ik de knie weer kan belasten.

groet
A3

Plaats een reactie