Wintersport jan/maart reisgenoot gezocht

Graag wil ik in Januari (ong 1e week), februari (is wel wat duurder) of Maart (na de 16e) een weekje op wintersport naar bv Oostenrijk. Ikzelf ben dan 26jaar. Kwa skipistes blijf ik graag bij blauw en rood. Mijn idee is om met de slaaptrein (of anders bus) te gaan en daar een accomodatie met halfpension te boeken. Richtprijs rond/max 1000euro incl skipas. Ik heb evt al een paar accomodaties op het oog. Wie heeft er zin om mee te gaan?

Ik zoek ook gezelschap om te gaan skiën. Ik blijf het liefst op de blauwe en rode pistes en kan genieten van lange tochten over rustige pistes. Ich spreche auch Deutsch (een beetje toch gha) en ik word in november 29 🥲

openskimap.org toont hoe steil een piste nu echt is.

Hoi Japiee, ik heb je even een prive bericht gestuurd omdat ik al een paar andere reacties ook heb gekregen :)

Voor anderen: voel je vrij om nog te reageren. Zodra de plannen concreter zijn zal ik hier ook een update geven (ook als de groep dan misschien zelfs al vast ligt)

Hey,

Ik ben ook nog op zoek naar iemand om mee te gaan skiën. Zwarte pistes hoeven voor mij ook niet. Graag zou ik van 14 januari tot ongeveer 21 januari willen gaan.

Hee Steven, januari is voor mij inmiddels haast onmogelijk ivm werk. 1e week jan kan evt nog wel maar heeft niet mijn voorkeur ivm drukte op de pistes. Mocht een andere week in feb/maart voor jou wel kunnen, laat maar even weten (mag ook prive)

Hiii all!
Zelf ben ik 34 jaar, boarder en easy going. Ik ben opzoek naar een leuke groep mensen die op dezelfde golflengte zitten. Waar ik naar op zoek ben:

  • leeftijd circa 25-45 jaar
  • leuke mix tussen (vrijgezelle) m/v
  • oa een aantal snowboarders
  • (elke dag) après skiën
  • bord spelletjes
  • combi van thuis koken, gourmetten en een keertje uit eten
  • in de avond een dansje doen, maar wel de eerste skilift pakken
  • mooie dagtochten maken

Liefs Joyce

Hiii all!
Zelf ben ik 34 jaar, boarder en easy going. Ik ben opzoek naar een leuke groep mensen die op dezelfde golflengte zitten. Waar ik naar op zoek ben:

  • leeftijd circa 25-45 jaar
  • leuke mix tussen (vrijgezelle) m/v
  • oa een aantal snowboarders
  • (elke dag) après skiën
  • bord spelletjes
  • combi van thuis koken, gourmetten en een keertje uit eten
  • in de avond een dansje doen, maar wel de eerste skilift pakken
  • mooie dagtochten maken

Liefs Joyce

Joycedb op 01 nov 2022 22:10

Hallo Joyce ik heb zeker interesse voor de eerste week van januari dan heb ik nog vakantie. Ben een snowboarder en ben 41 jaar. Ik hoor het graag gr René

Heey,

Heb ook wel intresse om mee te gaan, ben 31 jaar en een fanatieke skier vind het heerlijk om de dagen op de piste door te brengen. Met daarbij de nodige apre ski 🥳

Grtz

Helaas zijn we nog maar met zn 2-en (een paar konden toch niet en een deel heeft nooit meer gereageerd).

Onze voorkeur is vertrek op 3/4 februari met een bus of trein, dan een lekker weekje skiën. Bij voorkeur een accomodatie met eten, maar appartement behoort ook tot de opties. We zijn niet echt van de après ski, maar meer gewoon lekker rustig skiën (ook geen zwart). Huidige leeftijd 25-30jaar, maar in de buurt is ook fijn.

Wie heeft er nog zin om aan te sluiten?

Plaats een reactie