Ski juwel après ski

Ik ben me aan het oriënteren op ski juwel.
Nu vraag ik me af of er in het dorp inneralpbach en alpbach ( dus de middelste 2 dorpen ?) Een gezellige après-ski bar zit onderin het dal, waar de kids nog wat buiten kunnen spelen.
Met gezellig bedoel ik voor al op gezellige sfeer… dus niet een iedereen zittend aan een tafeltje 😉

Ah, het gebied staat niet bekend om zijn hossende apres-ski. Al gok ik dat sta-tafels ook al onder je omschrijving vallen?

Nee hoor, als maar wel wat levendig is…

Zoals aangegeven staat het gebied nou niet echt bekend om zijn apres-ski. In Inneralpbach is wel wat, maar dat is eigenlijk echt een hoteldorp dus de meeste mensen zijn daar snel verdwenen bij het barretje. Onderaan piste 42 (waar je naar toe skiet als je de bus naar Alpbach wilt hebben) zit wel een gezellig barretje. Maar er omheen is niet echt veel ruimte voor de kids. In Alpbach zelf heb je wel de Postalm waar het gezellig is na het skiën en in de avond, maar dat ligt dus niet bij de pistes. De enige plek waar het wat gezelliger was onderaan de piste is in Niederau, maar dan zit je weer verwijderd van het aaneengesloten deel van het skigebied.

Bedankt voor je uitleg rene!
Dat brengt mij toch tot de conclusie om op een ander gebied te gaan oriënteren. Thnx!

In Auffach zit wel wat. Het ligt aan de andere kant van de berg, maar wel aaneengesloten.
Wanneer je in Auffach verblijft kan je halverwege de dalafdaling wat drinken in een schirmbar en onderaan de dalafdaling zit een echte après-ski tent. Daar was het af en toe best gezellig en druk, maar wel altijd een plekje te vinden.
Wij zijn er buiten de vakanties in januari en maart geweest.
's avonds is er niets te beleven.

Plaats een reactie