Gezocht ski voor 3 jarige peuter

Voor aankomende januari zoek ik voor mijn bijna 3 jarige zoon een paar ski’s.
Wie heeft ze ( in de weg ) liggen en wil er van af? ❄️⛷🎿

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 21 nov 2022 10:25

Voor aankomende januari zoek ik voor mijn bijna 3 jarige zoon een paar ski’s.
Wie heeft ze ( in de weg ) liggen en wil er van af? ❄️⛷🎿

Philvis0031 op 17 nov 2022 17:21

Welke lengte heeft hij nodig of hoelang is hij ?

En welke schoenemat heeft ie? Als ie nog niet in de kleinste maat skischoenen past, dan heb je niets aan echte ski’s.

Skischoenen gaan pas vanaf mt 25 er zijn van Dalbello meegroei schoenen misschien is dat iets, staan ook wel eens op marktplaats, en zou de skietjes niet langer als 70 cm nemen.

Dienten Die Alte schule

Dank voor alle reacties! We gaan ermee aan de slag. ❄️😃

Wij hebben waarschijnlijk nog wel het eea aan schoenen en ski’s liggen van toen onze eigen kinderen zo oud waren.

Wij hebben waarschijnlijk nog wel het eea aan schoenen en ski’s liggen van toen onze eigen kinderen zo oud waren.

Miekuh op 21 nov 2022 09:34 Beste Miekuh,

Ik heb een zoontje die in maart 3 wordt en ben nog op zoek naar spullen. 1e x wintersport voor hem. Hebben nog niks voor hem. Kleding maat is 98 van hem. Soms 104 maar dat valt ruim

*bericht bewerkt door Iloontje op 13 dec 2022 01:46

Heb zelf een 3 jarige (4 in Februari) en kan bevestigen dat skischoenen starten van mondopoint 15 (schoenmaat 25 ongev). Die van ons heeft nu mondopoint 17.5 (maatje 28). Voor ski’s zou ik ook starten met een lengte van 70cm (afhankelijk van hoe groot/zwaar je zoontje is). Hij probeert nu 90cm en dat is iets te lang maar we hebben alleen 70 (te kort) en 90 momenteel dus gaat ie daar mee aan de slag (hij is ook relatief groot voor zijn leeftijd met zijn 109 cm). Wel juist de binding laten afstellen (of zelf doen) met zo’n lichtgewichten.

Als laatste zet de verwachtingen niet te hoog… nog geen 3 (verjaren in maart skieen in januari) is echt wel jong. Die van ons deed het, maar voor ons is 't een half uurtje rijden richting sneeuw, 2 keer van de “magic carpet” af en een stukje blauw met papa en daarna sneeuwballen gooien en een warme choco en terug naar huis. Geen stress omdat de ouders niet kunnen skieen, want het is gewoon een zaterdagvoormiddag even weg en geen week ski vakantie.

Wij hebben 3 kinderen, en altijd ter plekke spullen bij de les in gedaan… ze groeien zo snel en als ze eenmaal echt les volgen dan gaat het ook zo snel, dan kan je elk jaar wel andere spullen aanschaffen.

Ik zou dus niks aanschaffen maar daar ter plekke regelen

Plaats een reactie