(Aprés)Ski vakantie reisgenoten gezocht 28-1-2023

Hey!

Wij zijn Tim uit regio Eindhoven en Pieter uit regio Rotterdam, beide 30 jaar oud en zoeken wat gezellige mensen die 28-1-2023 met ons mee willen voor 6 tot 7 dagen Ischgl.

We hebben elkaar leren kennen via dit forum en zijn met een hele leuke groep nu al 3x op wintersport geweest en zien elkaar tussendoor ook nog af en toe voor een feestje of een weekendje motorrijden.

Afgelopen jaar zijn we in Ischgl geweest en dit was echt super, dit jaar willen we weer gaan, maar vanwege verschillende redenen zoals zwangerschappen of het geld nodig voor wat anders, zijn we dit jaar nog met z’n 2en. Vandaar onze oproep.

We zijn ervaren skiërs en overdag zijn we heerlijk fanatiek aan het skiën, tussendoor wel op tijd genieten van een zonnig terrasje met een lekker biertje of choco. 'Smiddags en 'Savonds houden we er van om volop de apres-ski in te duiken. Vaak tot in de late uurtjes. Uiteraard tussendoor ergens lekker op het gemakje eten, en tussen de middag nemen we hier vaak ook goed de tijd voor bij mooi weer.

Het leuke van onze groep is altijd geweest dat je elke dag wel een beetje kunt doen waar je zin in hebt. Er zijn namelijk mensen die een bepaalde dag een keer graag op tijd gaan slapen en vroeg de piste op willen en ook een paar die hards die tot 3 uur in de kuhstall staan te feesten. Sommige doen het beide :) We hopen dat dit jaar weer zo te kunnen doen. Geen verplichtingen om tot super laat ergens te blijven, of juist om weer super vroeg te gaan skiën. Vrijheid blijheid :)

Lijkt het je leuk om mee te gaan horen we het graag, zowel mannen als vrouwen die vlot kunnen skiën of snowboarden zijn uiteraard welkom, een gemengde groep is vaak wel het leukste. Leeftijd ongeveer tussen de 25 en 40 jaar.

Budget voor het verblijf waren we vorig jaar ongeveer 300 euro per persoon kwijt inclusief ontbijt. Exclusief skipas en de rest. Dit is allemaal in overleg, we hebben nog niets geboekt en input is uiteraard welkom. De groepsgrootte die wij in gedachten hebben is 4 tot 8 personen. Vervoer met eigen auto’s.

Stuur gerust een berichtje als je nog vragen hebt!

*bericht bewerkt door Timmievdh op 20 nov 2022 23:07

Weer heel veel zin in :)
Uiteraard suggesties zijn zeker welkom.

Hey,
Ik ben Anton (34) kan mee eind januari.
Ik heb paar action cams en een DJI drone om eventueel een aftermovie te maken.

*bericht bewerkt door RayTracer op 08 dec 2022 21:26

Hoi Anton,

Stuur even een privéberichtje met wat meer info over je zelf aub! Dan komen we zo even verder in contact.

Andere gegadigden zijn uiteraard welkom!

Hoi Allen,

Ik ben Tim, 27 jaar. Ik heb me inmiddels aangemeld voor deze reis.
Het lijkt ons leuk om met een wat grotere groep te gaan.
Dus lijkt het je leuk om ook aan te sluiten, dan horen we dat graag :)

*bericht bewerkt door Timjo op 23 dec 2022 11:04

Goed verhaal, lekker kort :-p

Hoihoi We willen over 1 a 2 weekjes gaan boeken. Ischgl of ergens waar het sneeuwzeker en gezellig is. We zijn nu met z’n 3en, het zou leuk zijn als er nog mensen zich aanmelden :). Stuur gerust een berichtje voor wat info.
Groeten Tim

Hoi!
Wij gaan met een groep van 7 (6 man, 1 vrouw, leeftijd tussen 27-29 jaar) in die week naar Saalbach. Hebben al wel wat geboekt maar meer (apres) skiën samen moet denk ik ook helemaal goedkomen! Mochten het jullie niet lukken om een grotere groep te vormen, sluit gerust aan!

Plaats een reactie