Skilessen voor Alpe d'HuZes!

Hoi wintersporters,

Altijd al willen leren skiën of wil je je techniek verbeteren voor de komende wintersport? ⛷️ Nu is je kans!
Ik ga namelijk skilessen geven als sponsoractie voor Alpe d’HuZes. Het gaat om privélessen van 2 of 4 uur voor 1 tot 4 personen. Waar en wanneer kunnen we samen bepalen. Ook leuk om als cadeau te geven met de feestdagen! 🎁
Ik heb meerdere seizoenen ervaring in het lesgeven aan kinderen en volwassenen. Van Beginner tot gevorderde. Heb jij interesse of verdere vragen? Stuur mij een berichtje, bel me of mail naar dirk-bort@denta.nl

Groetjes Dirk-Bort
https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundraisers/dirk-bortduijs…

null

Waar ga je die lessen geven?

Waar ga je die lessen geven?

DrPhil op 22 nov 2022 17:58

Het gaat vooral om lessen hier in Nederland. En dan is SnowWorld Zoetermeer het meest voor de hand liggend.

Mooi initiatief!

Edwin van Riel

Laat Snowworld dat dan toe?

Laat Snowworld dat dan toe?

DrPhil op 22 nov 2022 19:20

Ik kan er op de website niks over terug vinden dat het niet mag.

Het zou me bijzonder verbazen als het mag. Het gaat ook ten koste van de omzet van Snowworld.

Mooi initiatief!

evr66 op 22 nov 2022 19:18

Idd mooi gebaar !!

May the ski force be with you !!

En inderdaad, het mag niet:
30.18. Het is niet toegestaan op eigen gelegenheid les te geven op de piste.
https://www.snowworld.com/corporate/sites/snow_corporate/fil…

Ik zou ze gewoon even benaderen. Er zijn zeker mogelijkheden maar vaak wel gekoppeld aan voorwaarden als bv groepsgrootte. Wellicht is er wat leuks af te spreken in dit specifieke geval.

Edwin van Riel

Ik zou ze gewoon even benaderen. Er zijn zeker mogelijkheden maar vaak wel gekoppeld aan voorwaarden als bv groepsgrootte. Wellicht is er wat leuks af te spreken in dit specifieke geval.

evr66 op 22 nov 2022 20:35

Ik vrees dat er wel wat meer bij komt kijken. Aansprakelijkheidskwesties bv als Snowworld ongediplomeerde leraren toestaat, in afwijking van hun eigen voorwaarden. En wat als er een leerling iemand anders omver skiet?

“Ik heb meerdere seizoenen ervaring in het lesgeven aan kinderen en volwassenen.“

Mag toch aannemen dat ts dan weet wat ie doet en ook voorzien is van benodigde papieren, verzekeringen enzovoorts?

Er zijn meer leraren die gewoon afspraken hierover met sw gemaakt hebben.

Edwin van Riel

Al komt het mooie en nobele idee nog zo snel, een jurist vergalt het feestje wel.

Born to Ride

Ah, jij wil dat ze er pas achter komen op de piste?

Al komt het mooie en nobele idee nog zo snel, een jurist vergalt het feestje wel.

Matthias123 op 22 nov 2022 20:52

Een goed jurist zou zeggen: overleg het vooraf met Snowworld wat er wel en niet kan en mag.
Sympthiek idee, wellicht dat Snowworld er aan mee wil werken. Zo niet, dan is het beter van te voren te weten dan dat je halverwege je les van de piste wordt gebonjourd.

Ik zou vooraf even contact opnemen.
Ik heb ook eens lesgegeven aan een kind dat na een skiongeluk enorme angst had. Zij durfde alleen weer te lessen met een bekende, ik dus.
Uitgelegd bij Snowworld en die waren heel begripvol, dus wij kregen alle ruimte.

Dus ik zou het bespreken en kijken wat er mogelijk is.

Thank God summer is over!

Bedankt voor het meedenken allemaal. Ik zal contact opnemen met SnowWorld.
Als je interesse hebt in een les mag je je sowieso melden. Als de lessen dan door mogen gaan neem ik contact op.

Plaats een reactie