Gezocht: huis/appartement voor 8-10 personen in Val Gardena eind februari

Wie jarig gaat zijn, zal trakteren! Ik wil mijn beste vrienden – allen 50-ers - uitnodigen voor een feestelijk weekje fijne wintersport in Val Gardena. Bij voorkeur vanaf 24 februari en dan liefst in Selva of omgeving Arabba. Daarom zou ik graag in contact komen met een organisatie of liever nog een persoon, die mij kan helpen aan een huis of appartement aldaar (wel beetje prettig comfortabel maar zeker geen overdreven luxe) voor 8 tot 10 personen. Kan iemand mij tippen?

In de krokusvakantie??!

Als je niet afhankelijk bent van de schoolvakanties zou ik zeker een andere datum kiezen. Heb je ook meer kans op het vinden van een geschikte accommodatie. Misschien kun je hier iets vinden bij https://www.yesalps.com Succes met zoeken.

Veel plezier gewenst, maar dit hoort niet in deze rubriek thuis.

Huub

Veel plezier gewenst, maar dit hoort niet in deze rubriek thuis.

Belleman op 15 jan 2023 16:58

?

Aftellen maar!

Volgens mij heet de rubriek “Meet en Greet” en niet “Huis gezocht”.

Huub

@Paulus020, Oei… dat zal niet meevallen ! Wij gaan altijd met 2 families skien 10-12 personen) en zoeken dan een huis met voldoende slaapkamers, badkamers etc en hebben eigenlijk nog nooit wat geschikts gevonden in die regio. Vaak vallen we in de Dolomieten dan terug op een pension, hotel of we doen een huttentocht. Soms Corvara, soms Selva of Canazei. En dan gaan we zelfs net buiten de vakanties, bij voorkeur begin maart… Het zal veel gemakkelijker zijn om in een groot frans skigebied (denk eens aan Morzine, Les Gets, Chatel of aan st.Martin de Belleville (L3V). Ook in Oostenrijk worden nu steeds vaker wat grotere, goede huizen aangeboden/gebouwd…

Paulr

kijk eens op valgardena.it
Vaak duurt het iets langer voordat je reactie krijgt dus mijn advies is om te bellen. Afgelopen week waren er nog meerdere (kleinere) appartementen beschikbaar.

Wie jarig gaat zijn, zal trakteren! Ik wil mijn beste vrienden – allen 50-ers - uitnodigen voor een feestelijk weekje fijne wintersport in Val Gardena. Bij voorkeur vanaf 24 februari en dan liefst in Selva of omgeving Arabba. Daarom zou ik graag in contact komen met een organisatie of liever nog een persoon, die mij kan helpen aan een huis of appartement aldaar (wel beetje prettig comfortabel maar zeker geen overdreven luxe) voor 8 tot 10 personen. Kan iemand mij tippen?

Paulus020 op 01 dec 2022 03:52

Wie jarig gaat zijn, zal trakteren! Ik wil mijn beste vrienden – allen 50-ers - uitnodigen voor een feestelijk weekje fijne wintersport in Val Gardena. Bij voorkeur vanaf 24 februari en dan liefst in Selva of omgeving Arabba. Daarom zou ik graag in contact komen met een organisatie of liever nog een persoon, die mij kan helpen aan een huis of appartement aldaar (wel beetje prettig comfortabel maar zeker geen overdreven luxe) voor 8 tot 10 personen. Kan iemand mij tippen?

Paulus020 op 01 dec 2022 03:52

Ik kan Villa Aurelia in Ortisei aanraden.

Kan ik nog mee?

Huub

Als je één van de vrienden van Paulus020 bent en je hebt nog geen uitnodiging gehad, zou ik me maar zorgen gaan maken.

Als je één van de vrienden van Paulus020 bent en je hebt nog geen uitnodiging gehad, zou ik me maar zorgen gaan maken.

Folski op 03 feb 2023 16:38

Volgens mij is Paulus020 allang van de wintersport.nl-radar verdwenen…

Peter Pos

Plaats een reactie