Reisgenoten/skimaatjes gezocht - Val di Fassa 06/01—15/01

Ik zit van 6-15 januari in Val di Fassa (Campitello, reis is al geboekt) en was van plan zoveel als mogelijk te gaan skien en te genieten van al het moois in deze regio.

Ben actief ski-er, 30 jaar, en ben graag de hele dag buiten; van lange tochten (hoe vaak lukt me de sella ronda op een dag ;)? ) tot het ontdekken van de kleinere deelgebiedjes. En ook in een klein deelgebiedje kan ik me prima de hele dag vermaken.

Zijn er mensen die ook die week in die regio zitten en willen aansluiten of misschien dag(en) samen op pad willen gaan?

Ik keek ff… Stella Ronda is 40 km. Dan zou 2x op een dag moeten lukken. Mooie uitdaging!

Peter Pos

Had ergens gelezen dat het ‘record Sella Ronda’ staat op vier rondjes op een dag… ;) Maar als de condities/drukte het toelaat dan denk ik dat twee rondjes wel haalbaar is.

Hoi Daniel,

Ik ben mij nog aan het oriënteren op een week skiën, eventueel in de Dolomieten. De week van 7 januari staat nog open.
Jouw omschrijving sluit mooi aan bij mijn wensen, ben ook een actieve skiër die houd van een mooie tocht maken en geniet van de omgeving en het eten.
Ik sta open bij je aan te sluiten en samen op pad te gaan.
Waar heb in Campitello geboekt?

Hoi,
Ik heb de reis via sunweb geboekt, ik zit in Sporthotel Enrosadira.

Ik keek ff… Stella Ronda is 40 km. Dan zou 2x op een dag moeten lukken. Mooie uitdaging!

peterpos op 08 dec 2022 19:04

Er zijn verhalen online te vinden van mensen die 4x halen op een dag.
Maat van me heeft dit jaar februari het 3x gehaald op 1 dag van 9-17u zonder stop. Met snowboard.

*bericht bewerkt door Geraertshoven op 14 dec 2022 14:35

Hoi,
Ik heb de reis via sunweb geboekt, ik zit in Sporthotel Enrosadira.

()Daniel() op 14 dec 2022 14:15

Oke bedankt, echter voor 2 of 3 personen, dus deze vlieger gaat niet op voor mij

Wellicht zien we elkaar daar nog. Zit er precies die periode met een groepsreis via NoSUn. Verblijf in Soraga.

Let's go ski!

Plaats een reactie