Ervaringen Starjack voor skipas

Komende kerst gaan wij skiën in Mayrhofen en we gaan ook nog een keer naar Winterberg. In Winterberg kan je online alleen een skipas bestellen via Starjack.at. Voor die 80 euro vond ik het niet zo spannend, maar voor 5 personen de skipassen in Mayrhofen bestellen bij een buitenlands bedrijf wat ik niet ken, vind ik nog wel even spannend.

Heeft iemand ervaring met Statjack? Als het bijv. niet werkt, hoe hebben jullie dat opgelost?

Alvast bedankt :)

Prima ervaring mee.

Totales Vollidiot

Gebruik al jaren Starjack in combinatie met Bikepark Winterberg. Werkt top. Thuis je pas opladen en in het skigebied nergens meer na hoeven te denken 👌🏻

Ook goede ervaringen mee…

Precies, werkt prima & handig

Edwin van Riel

In Winterberg al 3x goede ervaringen mee. 4e x al geboekt. En ook de SuperSkiCard voor maart 2023 er al op geboekt. Nog niet mee gemaakt dat het niet werkt, dus geen ervaring met hoe dat op te lossen zou zijn. De passen en boekingen staan netjes in je account en je ontvangt een e-mail bij je boeking. Dat is voor mij wel voldoende bevestiging en geruststellend. Doen zoveel ski-gebieden en passen aan mee dat het wel een betrouwbare partij moet zijn.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Als je twijfelt, waarom niet gewoon rechtstreeks bij Zillertal boeken? Prijzen lijken me dezelfde en heb je nog eens de zekerheid dat je gratis kan annuleren. https://web.zillertalarena.com/en/stories/skitickets…

Top!!! Ik vind het een prima systeem.

Menno skis… a lot!

Plaats een reactie