Skieers Oostenrijk gezocht, paar dagen na Nieuwjaar.

Ik (vrouw, 58 jr. ) heb zin in een paar dagen skieen in week na Nieuwjaar, ca. 1/2 jan. - 6/7 jan. ’ 23. Mijn plan is om paar dagen met auto naar Oostenrijk te gaan en heel kort voor vertrek gebied te kiezen waar condities goed zijn en waar dan ook nog onderdak te regelen valt. Ik zoek dus zeer flexibele reisgenoten.
Ben zeer ervaren skiester, kom overal met gemak vanaf maar hoef niet tot het gaatje (ook niet in de après ski) en ik pas mij graag aan aan het skiniveau van mijn skigenoten. En anders heb ik nog plan b: ik kan ook best beetje aardig snowboarden en dan is blauw/niet al te rood in rustig tempo helemaal leuk voor mij en wellicht ook voor mijn skigenoten of misschien iemand die ook snowboardt.

Ik hou ook van een short ski. Voor mij is het ook altijd belangrijk dat er verse sneeuw ligt, anders blijf ik thuis. Tot enkele jaren geleden (voor corona crisis) ging ik wel 2-3 keer per seizoen skiën … Dat was meestal in Frankrijk, les 2Alpes, Alpe d’Huez, Val Thorens, les Sybelles. Ik zocht dan enkele reisgenoten en last minute boekten wij dan online een skivakantie voor zéér weinig geld. Met 4 mensen in 1 wagen en dan klein apptm’je en vervoerskost delen. Op deze manier altijd veel plezier en top ski afdalingen. 3 dagen skiën is ok voor mij. En dan na 3de dag skiën direct terug naar huis met de wagen. Iedereen super tevreden en echt prijsbewust - lees heel goedkoop. Als je zin hebt kunnen we eens een ski reisje plannen 1-2 Jan of 5-6 Januari. Ik ben een goeie skiër 48 jaar en wil enkel skiën, geen after parties enz. . en kijk er weer naar uit. Mijn partner blijft thuis, omdat zij niet kan skiën … Laat me maar iets weten, ik kan me zeer flexibel opstellen, en hou van avontuur! Gr Koen Bilzen België

Koen atomic

Frankrijk is veel rustiger, die week. En ook veel mooiere gebieden 😉.

Plaats een reactie