Comprensorio sciistico del Cimone

Hallo,
Heeft er iemand toevallig ervaring met “Comprensorio sciistico del Cimone” Ik vind hier niets over.
mvg
Wouter

Ik moest het even opzoeken, maar midden in de Apennijnen dus. Ik denk niet dat veel Nederlanders of Belgen daar geweest zijn. Het is wel heel ver weg voor een gebied van 34 km. Ik denk wel leuk als je toch in de buurt bent en wat tijd over hebt: in Florence of Pisa of zo. Hoewel het misschien ook een interessante bestemming is in combinatie met de nabijgelegen gebieden zoals Abetone.

*bericht bewerkt door Arjen2 op 12 dec 2022 23:13

Ik moest het even opzoeken, maar midden in de Apennijnen dus. Ik denk niet dat veel Nederlanders of Belgen daar geweest zijn. Het is wel heel ver weg voor een gebied van 34 km. Ik denk wel leuk als je toch in de buurt bent en wat tijd over hebt: in Florence of Pisa of zo. Hoewel het misschien ook een interessante bestemming is in combinatie met de nabijgelegen gebieden zoals Abetone.

Arjen2 op 12 dec 2022 23:01

Ja vanuit België of Nederland zou ik er nooit naartoe gaan er zijn veel betere opties, maar momenteel woon ik in Bologna dus dacht ik dit is misschien een goed alternatief ipv 3u30 naar de dolomieten te rijden voor 1 dag 1u30 naar daar te gaan. Bedankt voor je reactie.

Als het voor 1 dag is en anderhalf uur rijden, dan is het de moeite van proberen waard toch?

Ja zeker, 1u30 is niet zo ver. Met het openbaar vervoer wat lager.
Ik zal zeker eens proberen naar daar te gaan al het open is. En niet in de kerstvakantie want ik vermoed dat het heel druk zal zijn dan.

En als je toch gaat, meteen een review hier op de site schrijven!

Plaats een reactie