Niet te dure skijas grotere maat

Hoi, helaas ben ik door medische redenen 20 kilo aangekomen het afgelopen jaar. Echter we gaan wel op ski vakantie. Nu ben ik op zoek naar een goede niet te dure jas in maat 44-46. Ik wil hem graag ook goed over de heup/billen. Iemand ervaring met iets goeds?
Alvast bedankt

Ik heb jaren gedaan met mn jas van mountain peak van scapino. Voor 60 euro heb je een leuke jas.

Ander zoeken op mp of vinted

Kijk eens bij het merk Falcon. Daar hoor ik vaak goede verhalen over. Of de jassen over de heupen komen, weet ik niet? Heel veel succes bij het vinden van een jas!

Ik heb ook een jas van Scapino, huidige model is iets korter maar vorige viel wel over mijn heupen/billen. Je zou ook eens kunnen kijken bij Decathlon en/of een heren jas proberen. Omdat ik die grote maat vooral nodig heb vanwege grote cupmaat, zitten die jassen mij veel te ruim bij de schouders, maar dat is een kwestie van passen.
Ulla popken heeft ook een skicollectie in grote maten en ook bij Otto kun je grotere maten bestellen.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 14 dec 2022 09:26

Denk ook even aan het afstellen van de bindingen van je ski’s. Deze worden op gewicht afgesteld, zodat ze bij de juiste druk losschieten. Als je 20 kilo bent aangekomen dan zullen de bindingen wat steviger afgesteld kunnen worden, gewoon om te voorkomen dat je de ski’s kwijtraakt wanneer je dat niet wil.

Wellicht is Martkplaats ook een optie. En dan kan je meteen aan de oude gebruiker vragen hoe de jas valt.

Plaats een reactie