Grootst mogelijke skischoenentas

Wie heeft er een tip voor een skischoenentas met de grootst mogelijke inhoud?

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 21 dec 2022 11:20

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Wie heeft er een tip voor een skischoenentas met de grootst mogelijke inhoud?

havana op 21 dec 2022 09:47

Met alleen handbagage op wintersport? :-)

Dit soort wedstijd-skischoentassen zijn erg ruim: https://www.snowleader.com/lange-racer-bag-2022-LANG00088.ht…
Je hebt ze van vele merken.

Click. Click. Peace

Inderdaad ja ;) Normaal gezien geen enkel probleem, maar ik wil behalve telemarkschoenen ook een setje alpineschoenen meenemen :o

Deze van 65L lijkt me wel wat
https://www.ekosport.nl/swix-sac-tri-pack-black-65l-23-p-9-6…

*bericht bewerkt door havana op 21 dec 2022 10:05

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Ik zou wel oppassen met de grootte van de handbagage. Alle luchtvaartmaatschappijen hebben maximale afmetingen voor (hand)bagage, de controle daarop is alleen niet altijd even consequent.

Ik heb skischoenen en ski’s bijgeboekt. Alleen wil ik kijk of ik 3 of misschien zelfs 4 schoenen kwijt kan in één tas.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Heb je een paar skischoenen en een paar skies geboekt? Of een een skischoenentas en een skitas? Als het groot is willen ze soms gaan checken…

Ski’s en schoenen in snowboardtas doen?

Heb je een paar skischoenen en een paar skies geboekt? Of een een skischoenentas en een skitas? Als het groot is willen ze soms gaan checken…

pahlawan op 21 dec 2022 10:12

“Een wintersportuitrusting” is de beschrijving.

Ik heb al talloze keren gevlogen met skiuitrusting, heb nog nooit gehad dat ze het controleren. Je wordt op Schiphol gewoon naar de odd size gestuurd en daar dump je het op een kar.

Ik heb ook al meerdere keren met succes 2 paar ski’s in één hoes vervoerd :D

*bericht bewerkt door havana op 21 dec 2022 10:18

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Vaak is er wel een maximum gesteld aan het gewicht van de “wintersportuitrusting”

Aftellen maar!

Klopt. Maar daar kom ik ook met 2 paar schoenen niet aan (32 kg bij EasyJet). Overigens nog nooit gehad dat 't gewogen werd.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Zo! Bij Transavia is het max 15 geloof ik.

Aftellen maar!

De SWIX is binnen en ja: er passen 4 schoenen in! Drie naast elkaar en dan nog eentje erop. En dan heb je nog best wel wat plek voor bijvoorbeeld sokken, handschoenen, buffs enzovoorts. Ook alle vakken aan de zijkant zijn nog vrij.

Topaankoop dus, voorlopig.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Plaats een reactie