Skileraar gezocht voor 1 les in NL op 13 januari (Zoetermeer)

Ik ben op zoek naar een skileraar die 1 les kan verzorgen op donderdag 12 januari aan vier volwassenen (beginners). Start van de les is 15.30 uur. Locatie: Snowworld - Zoetermeer.
Laat het me weten als je beschikbaar bent!

Groet, Bo
06 16 425 325

Je kan bij snowworld zelf informeren. Het is namelijk niet toegestaan om zomaar zelf les te geven in snowworld.

Hi Olafski, bedankt voor je reactie. Op die dag zijn er geen skileraren meer beschikbaar bij Snowworld helaas. Ik organiseer iets waarbij ik voor vier personen een les moet verzorgen. Ik kan zelf op zich ook betreffende personen ‘les geven’ / instructies geven maar dan kan ik zelf niet skiën dus vandaar dat ik alsnog een leraar zoek.
Vriendelijke groet, Bo

Hi Olafski, bedankt voor je reactie. Op die dag zijn er geen skileraren meer beschikbaar bij Snowworld helaas. Ik organiseer iets waarbij ik voor vier personen een les moet verzorgen. Ik kan zelf op zich ook betreffende personen ‘les geven’ / instructies geven maar dan kan ik zelf niet skiën dus vandaar dat ik alsnog een leraar zoek.
Vriendelijke groet, Bo

Bo_zoekt_skileraar op 25 dec 2022 13:13

Dan blijftt alsnog dat je gerust bij snowworld een priveles kan boeken.
Ze staan er niet op te wachten dat “iedereen” die maar enigzins les kan geven dat ook maar zomaar doet.
het is alleen toegestaan als als vereniging of sportclub daar bent

hoi Franky, ik wil heel graag een priveles boeken bij snowworld zou de makkelijkste en beste oplossing zijn maar ze gaven aan dat ze geen skileraren meer beschikbaar hebben! Dus ik zit een beetje omhoog vandaar.

Wat snap je niet aan het feit dat dat niet buiten Snowworld om kan?

Dat snap ik inmiddels wel, ik geef alleen aan dat de oplossing die men hier herhaaldelijk geeft (boek een les bij snowworld) dus niet mogelijk is.

Dan moet je op zoek naar een andere locatie/tijdstip. Hoe omhoog je ook zit.

Er zijn talloze organisaties die Snowworld gebruiken om les te geven (met gediplomeerde leraren). Die organisaties zullen vast wat afstemming met Snowworld hebben, maar ik denk dat als je a) een gediplomeerde leraar vindt en b) met Snowworld overlegt of dat mag er best wat mogelijk is?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Misschien wil @skitechniek wel :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dank allen voor de reacties, ik heb een event daar en zit helaas vast aan de datum. Heb goed contact met snowworld maar er is echt helaas niks wat ze kunnen doen (ook al boden ze het in eerste instantie wel aan - maar kwamen er op terug omdat er geen leraren beschikbaar zijn). Het zal een hele drukke dag zijn waarschijnlijk! Groet, Bo

Je zou eens bij Epique of Ski Team Midden Nederland kunnen vragen. Externe leraren mogen daar gewoon lesgeven.

It's all about the turns duuuuuude!

Plaats een reactie