Julbo Aerospace Reactiv 1-3

Hoi iedereen,

Wat zijn jullie ervaringen met de Julbo Aerospace Reactiv 1-3? Als iemand er van een af wil, stuur me gerust een berichtje 😃.

Ik heb hem zelf en ik kan hem aanbevelen. Zicht is fantastisch in alle omstandigheden. Daarnaast nooit last van een beslagen bril omdat je de lens naar voren kunt zetten en dus goede ventilatie hebt.

Skiing is not a lifestyle, it's life.

Heb al jaren een skibril en zonnebril van Julbo met Zebra lens (soort van voorloper van de reactiv lenzen). Bevallen beide zeer goed, ideaal dat deze in bijna alle condities goed te gebruiken is. Vooral eerder in het seizoen wanneer het aan het einde van de dag vroeg donker is of bij pistes die in de zon beginnen en later in de schaduw eindigen. Je zet hem op en hoeft er de hele dag niet meer over na te denken. Lenzen kleuren zonder dat je het echt merkt snel genoeg van licht naar donker. Alleen bij mist/sneeuw misschien wat weinig contrast, maar je kunt niet alles hebben ;).

@DrPhil is Julbo-fan. 😉

Bla, bla, bla.

Hi @quinten, ik heb net deze advertentie geplaatst met volgens mij exact de bril die je zoekt:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/528599

Heb zelf ook zo’n jublo en ben grote fan. Dampt nooit aan en het contrast is altijd goed (photochromatische lens).

Plaats een reactie