reisgenoten gezocht voor shortski 08/03->12/03 (4 dagen skiën)

Hallo,

Van woensdagavond 08/03 tot en met zondagnacht 12/03 zou ik graag nog eens op shortski willen gaan.
Bestemming: moet nog uitgezocht worden. Als er voldoende beschikbaar is in die periode (buiten de schoolvakanties) mag dit vrij laat nog beslist worden (of omgeboekt) afhankelijk van waar de omstandigheden dan het best zijn.
Liefst ski-in/ski-out of toch bijna om niet elke dag de auto of skibus te moeten nemen.
Gezien de beperkte reisduur: liefst niet te veraf of te ver verstoken in een lang dal.
Vorig jaar is mij een appartement in Val Gardena / Wolkenstein enorm goed bevallen, maar ik wil best ook andere gebieden ontdekken.
Typisch reisverloop: vertrek woensdagavond, onderweg ofwel een transithotel of enkele uren slapen in de auto.
Van donderdagochtend tot zondagmiddag skiën. Zondag rond 16-17u na het skiën de auto in om rond middernacht terug thuis te zijn.

Mijn profiel: man, 47 jaar, getrouwd, vrij sportief, een best hoog skiniveau op de piste (voor een Belg).

De hoofdzaak van een shortski is voor mij skiën.
Zware après-ski is niet aan mij besteed (ik wil de volgende ochtend terug ten volle van de bergen kunnen genieten zonder te zeer verstijfde spieren). Af en toe een biertje of wijntje mag natuurlijk zeker om het gezellig te houden.

Wie heeft er interesse om samen richting de bergen te trekken in dat weekend?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 02 feb 2023 21:07

Glide on!

Iets meer concreet (richtprijzen incl 4d skipas):
IT - Wolkenstein - 480 EUR pp - 3* garni K+O
FR - Flaine - richtprijs 360 EUR pp - appartement
FR - Samoëns - 680 EUR pp - 4* hotel HP
OO - Nauders - 700 EUR pp - 4* hotel HP

Verder heb ik een ruime auto met dakkoffer (autokosten te delen).

Glide on!

upje, forumlid met wie ik eerder had afgesproken heeft net moeten afbellen.
Er was nog niets geboekt (we hielden wel enkele opties in het oog), dus alles staat nog vrij.

Glide on!

we kunnen ook met de bus naar oostenrijk/ frankrijk

Hoi, Ik ben een (jonge) sportieve vrouw van 53 met een gemiddeld skiniveau, en ook op zoek naar iemand die in is voor een shortski. De aangegeven data 8/03 tot en met 12/03 zijn prima. Je geeft in je oproep niet aan of je voorkeur uitgaat naar een man of een vrouw, anders hoor ik het graag.

Rianne

Hi @skiwknd,
De voorkeur zou zijn om met een man op pad te gaan (anders krijg ik waarschijnlijk last met mijn vrouw).

Glide on!

Oké, heel begrijpelijk. Bedankt voor je reactie Vivace.

Rianne

Jammer genoeg mag dit topic afgesloten worden.
Wegens knieblessure zal ik zelf niet kunnen gaan.
Hopelijk op het einde van het seizoen wel nog (afwachten…).

Glide on!

Jammer genoeg mag dit topic afgesloten worden.
Wegens knieblessure zal ik zelf niet kunnen gaan.
Hopelijk op het einde van het seizoen wel nog (afwachten…).

Vivace op 16 feb 2023 22:52

Ai, da’s kl… sterkte!

Edwin van Riel

Plaats een reactie