Willingen / Winterberg op dit moment

Hoi! We zouden volgende week naar Willingen / Winterberg vertrekken maar ik twijfel gezien de conditie van de pistes en ook omdat het aankomend weekend weer zo’n 11 graden wordt. Wie is daar nu of net geweest. Hoe liggen de pistes erbij? Ik heb op de info op de officiële sites gelezen maar hoor het graag van mensen die er nu zijn (geweest).

Ben gisteren naar Winterberg geweest. Eigenlijk was alles goed geopend en muv Kappe en Nordhang was alles geopend. Er was gezien de omstandigheden nog verbazingwekkend goed te skiën. Alleen piste 10, de Brembergkopf lag er beroerd bij, maar daar kun je omheen skiën.

*bericht bewerkt door Robert7 op 28 dec 2022 19:35

Op dit moment is nagenoeg alles open en vaak helemaal niet zo slecht. Komend weekend wordt echter ongeveer een ramp. Houd er rekening mee dat we van 20 naar 7 tot 10 pistes gaan begin volgende week.

Er wordt met man en macht gewerkt om de pistes goed te houden, maar makkelijk is het niet. Evenwel zijn de pistes in de ochtend nog gewoon erg lekker!

De Kappe ligt er helaas al wel uit, eigenlijk tot mijn verbazing, want op de rood/blauwe ligt nog voldoende sneeuw.

*bericht bewerkt door Harry(Winterberg) op 28 dec 2022 21:38

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Plaats een reactie